Американський автогігант General Motors остаточно відмовився від ідеї відродження спортивного родстера Cadillac XLR, що раніше випускався на платформі Corvette. Як підтвердив у коментарі для CNBC президент General Motors Марк Ройсс, подібний проєкт не відповідає оновленій стратегії розвитку преміального бренду Cadillac і суперечить його концепції унікальності та самобутності.
Історично модель Cadillac XLR розроблялась як американська відповідь престижним європейським брендам, зокрема Mercedes-Benz та BMW, і вироблялася з 2003 по 2009 рік. Технічно XLR базувався на платформі Corvette, однак вирізнявся оригінальним дизайном кузова й салону, мав власне налаштування шасі та використовував фірмові атмосферні та компресорні V8-двигуни серії Northstar. Зокрема, стандартний XLR оснащувався 4,6-літровим двигуном потужністю 324 кінські сили, а модифікація XLR-V отримала компресорний мотор об'ємом 4,4 літра, який видавав 449 сил.
Попри інженерну та дизайнерську самобутність, нинішня управлінська команда General Motors вважає, що повернення XLR у новому вигляді було б помилковим. Основна причина - ймовірна відсутність достатньої відмінності від сучасного Corvette, що міг би стати базою для нового спорткара. За словами Ройсса, у такому випадку Cadillac ризикував би створити внутрішню конкуренцію в межах однієї групи брендів, не запропонувавши ринку дійсно унікального продукту.
У GM наводять приклад Escalade - флагманського позашляховика Cadillac, який, попри спільну архітектуру з Chevrolet Tahoe та GMC Yukon, має абсолютно індивідуальний імідж, преміальні характеристики та користується особливим попитом серед клієнтів класу люкс. Натомість спортивний родстер, тісно пов'язаний з Corvette, не зміг би дати подібний результат з огляду на тісну схожість конструкції та призначення.
Таким чином, у рамках стратегії, яка орієнтована на розбудову візуальної та технічної відокремленості бренду, Cadillac зосереджується на розвитку електричних моделей і великих автомобілів класу люкс із чітко вираженою преміальністю. Повернення до спортивних моделей на базі Chevrolet не відповідає поточному фокусу компанії. У контексті трансформації ринку, де марка Cadillac прагне стати лідером у сегменті розкішних електромобілів, ставка робиться не на швидкість і спортивність, а на винятковий комфорт, інновації та дизайн, що відображають нову філософію американської розкоші.