Китайські автоконцерни «націлилися» на Південну Корею

21:56 12.05.2025
Китайські автоконцерни «націлилися» на Південну Корею

Китайські автовиробники BYD, Zeekr і Deepal (бренд, що належить концерну Changan) відкрито націлилися на Південну Корею як на перспективний експортний ринок, намагаючись послабити домінування місцевого автогіганта Hyundai. На тлі зростаючої внутрішньої конкуренції в Китаї, що вже перетворилася на справжню «цінову війну», китайські бренди прагнуть розширити свою присутність за кордоном. У центрі їхньої уваги опинився саме південнокорейський ринок, де вже почалося формування торговельної інфраструктури для подальшого масштабування присутності.

Зокрема, BYD планує до кінця 2025 року створити мережу з 30 автосалонів і реалізувати щонайменше 10 тисяч електромобілів, що стане відчутним кроком до серйозного проникнення на ринок, який досі залишається майже повністю контрольованим місцевими брендами. На сьогодні Hyundai і KIA разом утримують близько 75% автомобільного ринку Південної Кореї, що робить вторгнення китайських компаній серйозним викликом для корейської промисловості.

Хоча загальні продажі електромобілів у Південній Кореї у 2024 році знизилися на 3,9%, саме ринок «батарейних» автомобілів лишається стратегічно важливим. Примітно, що Tesla, незважаючи на загальний спад, змогла наростити продажі в 6,5 раза, що продемонструвало потенціал зростання за правильної маркетингової та дистрибуційної стратегії. Саме цей приклад надихає китайських автовиробників, які спочатку мають намір поборотися з американською Tesla за місце в електромобільному сегменті, перш ніж конкурувати з Hyundai.

Окрім ринкових амбіцій, вибір Південної Кореї як основного напрямку для експансії пояснюється низкою практичних факторів. З одного боку, географічна близькість спрощує логістику, а з іншого - високі імпортні мита, які застосовуються у Сполучених Штатах та Європейському Союзі, роблять саме Південну Корею найбільш вигідною відправною точкою для закордонного зростання китайських компаній. У свою чергу, BYD уже інвестує в будівництво велетенських морських суден, здатних транспортувати тисячі автомобілів, готуючись до масштабної експансії на світовий ринок.

З огляду на попередній досвід китайських виробників, можна очікувати, що конкуренція на корейському ринку лише посилюватиметься. Наприклад, у Японії з моменту виходу BYD на ринок до випередження Toyota у сегменті електромобілів пройшло всього два з половиною роки. Тепер схожий сценарій може повторитися і в Південній Кореї, де навіть такий сильний гравець, як Hyundai, змушений буде переглядати свої стратегії у відповідь на виклик із Китаю.


Источник: SCMP
Фото: Xinhua
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024