Електричний Porsche 718 Cayman уперше помічено на Нюрбургринзі

20:57 12.05.2025
Електричний Porsche 718 Cayman уперше помічено на Нюрбургринзі

На легендарній гоночній трасі Нюрбургринг у Німеччині вперше було помічено тестовий зразок повністю електричного Porsche 718 Cayman. Незважаючи на легкий камуфляж, зовнішність прототипа легко ідентифікується: силует, пропорції та характерні дизайнерські елементи однозначно вказують на серійну версію майбутньої моделі. Його поява на одному з найвідоміших автодромів світу є красномовним сигналом, що проєкт входить у фінальну фазу дорожніх випробувань. За попередніми оцінками, дебют електричного Cayman, імовірно, відбудеться вже восени - під час міжнародного автосалону IAA Mobility у Мюнхені, що проходитиме з 9 по 14 вересня 2025 року. Компанія Porsche вже офіційно підтвердила свою участь у виставці, і саме на цьому заході в 2021 році вона презентувала концепт Mission R, який і став основою для нової електричної моделі.

Електрична версія 718 створена на базі високотехнологічної платформи PPE (Premium Platform Electric), яку Porsche розробляє у співпраці з Audi та Volkswagen. Очікується, що електричні модифікації Cayman та його родстера-близнюка Boxster отримають двомоторну повноприводну силову установку з високовольтною 800-вольтовою архітектурою. Ця технічна база вже продемонструвала свою ефективність у новому електричному Macan, де поєднання потужності, енергоефективності та швидкості заряджання стало ключовою конкурентною перевагою.

На шпигунських фотографіях чітко видно елементи дизайну, які є стилістичним синтезом кількох сучасних моделей бренду. Передня оптика наслідує характерну форму фар Macan нового покоління, а бічні повітрозабірники стилістично перегукуються з оновленим 911. У той же час, загальна композиція передньої частини, низький профіль кузова, а також унікальні аеродинамічні колеса й центральне розташування зарядного порту чітко натякають на спорідненість із концептом Mission R, з якого електричний Cayman черпає не лише зовнішні риси, а й інженерну філософію.

Porsche ставить перед собою справді амбітну мету: створити електромобіль, здатний перевершити досягнення своїх бензинових попередників на трасі Нюрбургринг. Наприклад, у 2016 році модель 718 Cayman S пройшла відомий північний кільце трасу за 7 хвилин і 47 секунд. А в 2022 році ще швидша версія GT4 RS показала вражаючий результат - 7 хвилин і 4 секунди. Успіх нового електричного Cayman на цій трасі може стати не лише важливою віхою для самої марки, а й вплинути на стратегію розвитку високопродуктивних електромобілів інших брендів концерну Volkswagen Group. Враховуючи, що Audi вже використовує подібну архітектуру у своїх e-tron GT, а Volkswagen інвестує у розвиток електричної платформи MEB і SSP, приклад Porsche може стати каталізатором змін у всій групі.


Источник: Drive
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024