RAM зробив крок до переосмислення традиційного підходу до конструкції пікапів, зафіксувавши в Патентному відомстві США (USPTO) патент на модель із несучим кузовом. У відкритому реєстрі з'явилися схематичні зображення, що не залишають сумнівів - RAM запатентував пікап Rampage, побудований за безрамною архітектурою. На тлі нинішньої американської лінійки вантажівок із традиційною рамою ця модель може стати першопрохідцем на ринку, хоча сама ідея не нова - ще сорок років тому в США намагалися продавати Dodge Rampage із подібною будовою, щоправда, тоді концепція не отримала масової підтримки.
Сучасний RAM Rampage був офіційно представлений два роки тому і розроблявся філіалом компанії в Південній Америці. Його основою стала передньоприводна платформа від FIAT, що вже активно використовується на латиноамериканському ринку. Від самого початку основним ринком збуту була Бразилія, однак на тлі успіху таких моделей, як Ford Maverick і Hyundai Santa Cruz, що також мають несучий кузов і вже добре зарекомендували себе в США, Rampage має всі шанси вийти на північноамериканський ринок. Пікапи без рами довгий час вважалися менш надійними і менш універсальними для роботи, проте сучасні тенденції, включаючи економію пального, компактність, маневреність і доступність, створюють новий запит серед покупців.
Офіційного підтвердження дебюту Rampage у США наразі немає, однак непрямих сигналів чимало. Керівник RAM ще в січні натякав на появу середньорозмірного пікапа, зазначивши, що в найближчі півтора року компанія представить 25 нових продуктів. Крім того, раніше RAM заявляв про плани здивувати новою платформою для майбутньої моделі, що можна інтерпретувати як прямий натяк на несучий кузов. Якщо ця версія дійсно з'явиться в США, вона стане найдешевшою в модельному ряду бренду, що автоматично робить її більш привабливою для широкої аудиторії. Саме сегмент доступних пікапів наразі активно розвивається, і RAM, схоже, не має наміру втрачати цю частку ринку.
Ще один аргумент на користь американської прем'єри - логістичні можливості концерну Stellantis. В штаті Іллінойс компанія має вільний завод, де раніше випускався Jeep Cherokee, що теж мав несучий кузов. Крім того, неподалік у штаті Індіана вже локалізовано виробництво ключових агрегатів для Rampage - 2,0-літрового турбомотора Hurricane і 9-ступенчатого автоматичного перемикача передач. Все це дозволяє організувати серійне виробництво моделі без суттєвих інвестицій у нові виробничі потужності. Також очікується, що адміністративні бар'єри, зокрема торговельні мита, ініційовані під час президентства Дональда Трампа, не створять серйозних перешкод для запуску Rampage на американському ринку - саме завдяки внутрішньому виробництву.