Xiaomi пообіцяла не обмежувати швидкість електрокарів

22:30 05.05.2025
Xiaomi пообіцяла не обмежувати швидкість електрокарів

Компанія Xiaomi, яка нещодавно увійшла на автомобільний ринок зі своїм амбітним електрокаром SU7, опинилася під хвилею критики через обмеження, накладені на найпотужнішу версію моделі - SU7 Ultra. Зокрема, мова йде про штучне зниження максимальної потужності, яка з заводу становила вражаючі 1548 кінських сил, але фактично була обмежена до 900 сил у звичайному режимі водіння. Окрім цього, доступ до повного потенціалу машини відкривався лише після проходження спеціального етапу навчання на сертифікованих гоночних треках, де водій мав успішно подолати кваліфікаційне коло. Таке рішення компанія обґрунтовувала міркуваннями безпеки, але воно викликало гостре обурення з боку покупців, які вклали у свій новий автомобіль понад 529,9 тисяч юанів (приблизно 73 тисячі доларів США), очікуючи одразу отримати повний доступ до заявлених характеристик.

Уже на старті продажів було зрозуміло, що SU7 Ultra матиме обмеження, які поступово зніматимуться: зокрема, для активації повної швидкості (350 км/год замість стандартних 140 км/год) автовласник мав спершу проїхати щонайменше 300 кілометрів. Однак ситуація ускладнилася після оновлення програмного забезпечення до версії 1.7.0, випущеної компанією минулого тижня. Цей апдейт запровадив ще суворіші ліміти: окрім фіксованого обмеження потужності у 900 сил у звичайному режимі, в систему Launch Control була додана затримка запуску в 60 секунд, аби унеможливити стрімкий старт на повну потужність зі світлофора. Такі заходи, як підкреслювали в Xiaomi Auto, були спрямовані виключно на безпечну експлуатацію машини, що має понад 1700 Нм крутного моменту й тримоторну силову установку.

Втім, така політика компанії викликала серйозне невдоволення серед автовласників, які відчули себе ошуканими. У рекламних кампаніях Xiaomi акцентувала саме на винятковій потужності й динаміці SU7 Ultra, але на практиці клієнти отримували не повністю доступну версію. Після хвилі негативних відгуків, яку підхопили й китайські автоЗМІ, компанія змушена була піти на поступки. В офіційній заяві Xiaomi Auto повідомила, що скасовує раніше запроваджені обмеження, а також пообіцяла, що в майбутньому забезпечить більш прозору комунікацію з клієнтами та уникатиме подібних «сюрпризів» у програмному забезпеченні.

Таким чином, власники SU7 Ultra тепер зможуть користуватися всіма технічними можливостями своїх автомобілів без додаткових обмежень. Водночас ситуація вкотре підкреслила важливість чіткого та чесного інформування покупців про всі аспекти продукту, особливо коли йдеться про високотехнологічну продукцію з потенційними ризиками для безпеки. SU7 Ultra - це не просто найпотужніший серійний електрокар у лінійці Xiaomi, це ще й серйозний іміджевий проект, який мав стати вітриною інженерних досягнень компанії, але через спірну стратегію обмежень на старті ризикував втратити довіру частини цільової аудиторії.


Источник: CarNewsChina
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024