Американська компанія Harbinger Motors офіційно повідомила про виготовлення першої партії з 100 шасі плагін-гібридного типу, які призначені для середньотоннажних комерційних автомобілів. Це перший подібний приклад у США, коли електрифіковану платформу з розширеним запасом ходу розроблено спеціально для широкого спектра застосувань - від вантажних фургонів до будинків на колесах та машин служб екстреного реагування. Таким чином Harbinger відкриває новий сегмент ринку електрифікованого транспорту, що поєднує гнучкість конфігурації з високою технологічністю.
Однією з ключових особливостей нової платформи є її універсальність: вона може бути адаптована під різні типи кузовів, зокрема для транспорту доставки, медичних мобільних комплексів або туристичних автофургонів. Першими замовниками стали кілька великих компаній, включно з THOR Industries, яка розробила перший у світі плагін-гібридний кемпер класу A, і має намір використовувати шасі Harbinger як основу для майбутніх серійних моделей.
Шасі розраховане на повну масу 8255 кг, однак за запитом можлива й модифікація на 12 020 кг. Його конструкція базується на 1,4-літровому бензиновому двигуні внутрішнього згоряння, який працює у зв'язці з високовольтним генератором на 800 вольт та паливним баком об'ємом 189 літрів. Ця система використовується виключно для підзарядки тягових акумуляторів Panasonic Energy, які мають ємність 140 або 175 кВт-год - залежно від модифікації. Саме ці батареї забезпечують живлення 14-полюсного електромотора потужністю 330 кВт із піковим крутним моментом 1545 Нм, який передається на колеса через знижувальний редуктор, забезпечуючи колісний момент до 18 100 Нм. Таке поєднання дає змогу досягати запасу ходу до 800 км без зовнішньої підзарядки, що є рекордним показником для цього класу транспортних засобів.
Інженери Harbinger звернули особливу увагу на геометрію шасі: завдяки короткому передньому звису та інноваційній незалежній підвісці спереду вдалося значно покращити маневровість. Ще однією перевагою платформи є її модульна конструкція - компоненти трансмісії, рами та акумуляторів інтегровані в єдиний блок, що дало змогу не лише знизити загальну висоту підлоги, але й підвищити жорсткість шасі. За словами представників компанії, Harbinger Motors досягла найкращих показників за цим параметром у своєму класі. Крім того, передні колеса здатні повертатися на кут до 50 градусів, що істотно полегшує маневрування у міських умовах та на тісних промислових об'єктах.
Harbinger також веде переговори з іншими великими гравцями ринку електрокомерційного транспорту, а плани компанії включають розширення лінійки платформ та створення повністю електричних версій. Очікується, що серійне виробництво та постачання клієнтам розпочнеться у 2025 році. Таким чином, Harbinger Motors демонструє серйозні наміри стати інноваційним гравцем на ринку середньотоннажного транспорту США, де наразі ще не сформовано чіткого лідера у сегменті подібних плагін-гібридних рішень.