Компанія Chery змінить назву свого бренду iCar для зовнішніх ринків, щоб уникнути потенційного юридичного конфлікту з Apple. За межами Китаю ця лінійка електромобілів отримає нове ім'я - iCaur. Причиною такого рішення стала схожість із зареєстрованим товарним знаком iCar, який належить американській компанії Apple. Попри те, що купертинці офіційно закрили свій автомобільний проєкт приблизно рік тому, права на торгову марку залишаються чинними. З огляду на це, Chery вирішила не ризикувати судовими позовами в країнах з високою правовою чутливістю до питань інтелектуальної власності.
На внутрішньому китайському ринку бренд iCar залишиться без змін. Проте навіть у самому Китаї ця торгова марка не стала популярною: Chery вирішила поступово інтегрувати моделі iCar до своєї основної лінійки, відмовившись від ідеї повністю окремого бренду. Таке рішення було ухвалено через невисокі продажі - незалежна марка не змогла завоювати стійке ринкове становище, попри зусилля з просування.
На європейських ринках Chery почне просування iCaur з моделі V23. Цей електромобіль має характерний ретродизайн, що нагадує класичні позашляховики, та вирізняється брутальною геометрією кузова, що натякає на позашляхові можливості. V23 стане першою моделлю в лінійці, яка офіційно дебютує у Великій Британії.
У подальші роки модельний ряд iCaur суттєво розшириться. Наприкінці 2026 року компанія представить більший кросовер V25 завдовжки 4,8 метра з бензиновим генератором на 1,5 літра, який працює в парі з електродвигунами, формуючи схему розширеного гібриду. У 2027 році запланований дебют субкомпактного електрокросовера V21, який, за задумом виробника, має скласти конкуренцію моделі Jeep Avenger на ключових європейських ринках. Останнім етапом стане поява флагмана - моделі V29 - ближче до кінця десятиліття. Водночас компанія поки не підтвердила експортну стратегію щодо цієї топової моделі, зберігаючи інтригу навколо її глобального позиціонування.
Станом на перший квартал 2025 року Chery вже присутня на ринку Великої Британії з брендами Omoda та Jaecoo. Ці марки продемонстрували значний комерційний успіх, зумівши обійти за обсягами продажів таких відомих виробників, як Suzuki, Jeep та FIAT. До цього дуету скоро приєднається ще одна марка - Lepad, яку позиціонують як бюджетну альтернативу моделям від Dacia. Очікується, що саме Lepad дозволить Chery закріпитися в сегменті доступних автомобілів та посилити свою присутність у Європі. За словами представників компанії, у найближчі три роки Chery має намір відкрити 2000 автосалонів у 100 країнах світу.