У BMW пояснили перехід M2 на 2,0-літровий двигун

20:19 03.05.2025
У BMW пояснили перехід M2 на 2,0-літровий двигун

BMW офіційно пояснила рішення оснастити нове гоночне купе M2 Racing чотирициліндровим двигуном B48 об'ємом 2,0 літра, запозиченим від серійної версії 230i. Як повідомляє пресслужба баварського автовиробника у коментарі для Motor1.com, це стало результатом прагнення зробити участь у професійному автоспорті доступнішою для молодих пілотів-початківців. Зменшення потужності та маси силового агрегату дало змогу зберегти стандартні системи охолодження та гальмування, які використовуються в цивільних моделях BMW, що, у свою чергу, значно скорочує витрати на обслуговування та розробку машини.

Офіційний дебют BMW M2 Racing відбувся наприкінці квітня, однак презентація викликала неоднозначну реакцію з боку прихильників марки. Найбільше дискусій спричинило саме використання меншого, чотирициліндрового двигуна замість традиційного шестициліндрового, адже максимальна потужність нового боліда становить 313 к.с., а крутний момент - 420 Нм, що помітно нижче за показники базової дорожньої BMW M2. Проте у BMW переконані: для гоночної машини початкового рівня, створеної спеціально для новачків, потужність B48 цілком достатня, з урахуванням зниженого загального вагового показника.

Як уточнює Motor1.com, маса нової гоночної версії майже на 300 кг менша, ніж у дорожнього варіанта, що суттєво покращує динаміку та керованість. Крім того, в конструкцію трансмісії було внесено важливі зміни: замість восьмиступеневого «автомата» використано модифіковану семиступеневу коробку ZF, що краще пристосована до умов трекових перегонів. Інтер'єр автомобіля також зазнав спрощення: усі зайві елементи комфорту прибрано, а горловину паливного бака спеціально перекомпонували для швидкісної дозаправки на піт-стопах.

Ще однією перевагою нової моделі є її ціна. Базова вартість BMW M2 Racing становить 98 тисяч євро, що робить її удвічі доступнішою за трекову модель M4 GT4 Evo, яка коштує від 219 тисяч євро, і майже вшестеро дешевшою за топовий болід M4 GT3 Evo, ціна якого стартує від 578 тисяч євро. Таким чином, BMW намагається залучити ширше коло клієнтів до світу професійного автоспорту.

Окремо пресслужба BMW заспокоїла прихильників дорожніх версій: серійна модель BMW M2 у кузові G87 не отримає чотирициліндровий мотор після рестайлінгу. Вона збереже фірмовий рядний шестициліндровий двигун, однак механічна коробка передач відійде в минуле - залишиться лише повноприводна трансмісія xDrive. За попередніми даними, найближчим доповненням до модельної лінійки стане екстремальна версія BMW M2 CS, яка має ще більше підкреслити спортивну ДНК бренду.

Таким чином, рішення BMW створити більш доступну трекову машину з простішим силовим агрегатом не означає зміну філософії для дорожніх моделей. Воно радше свідчить про бажання виробника підтримати нове покоління автоспортсменів, не жертвуючи при цьому базовими принципами якості, динаміки та інженерної довершеності.


Источник: Motor1.com
Фото: BMW
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024