Китайці відродили іспанський бренд Santana

23:00 01.05.2025
Китайці відродили іспанський бренд Santana

Іспанська автомобільна марка Santana, яка колись спеціалізувалась на виробництві позашляховиків, офіційно повертається на ринок після понад десяти років забуття. Її відродження стало можливим завдяки співпраці з китайським автовиробником Zhengzhou Nissan - спільним підприємством компаній Nissan і Dongfeng, а також технічній підтримці з боку іншої китайської фірми Anhui Coronet Tech.

У Santana вже підтвердили, що в рамках нового етапу розвитку працюють над абсолютно новим автомобілем, створеним насамперед для поціновувачів бездоріжжя. Цей транспортний засіб отримає як дизельну, так і гібридну версії силової установки, що дозволить компанії охопити одразу два сегменти попиту - прихильників класичних тяговитих моторів та споживачів, які вже орієнтуються на сучасні екологічні стандарти. Виробництво моделі планується налагодити на історичному заводі Santana в іспанському місті Лінарес, Андалусія, де марка працювала з середини минулого століття.

Офіційних технічних характеристик поки що не розкривають, однак на вебсайті бренду вже з'явилися перші тизерні зображення. Вони демонструють масивний пікап, що візуально нагадує новий Nissan Frontier Pro - модель, яку показали на автосалоні в Шанхаї буквально кілька днів тому. Очевидно, що новинка Santana матиме спільну технічну базу з цією моделлю, адже Frontier Pro у гібридній версії оснащений 1,5-літровим турбованим бензиновим двигуном у парі з електромотором, які разом видають вражаючі 402 кінські сили. Така силова установка дозволяє проїхати до 120 кілометрів винятково на електротязі, що є дуже пристойним показником для автомобіля цього класу.

Очікується, що новий Santana складе безпосередню конкуренцію таким моделям, як Ineos Grenadier Quartermaster - сучасному представнику нішевих позашляховиків, орієнтованих на витривалість, прохідність і функціональність, а не гламур чи цифрову начинку.

Керівництво компанії вже підтвердило, що повноцінна лінійка моделей буде представлена до кінця 2025 року. І хоча повноцінної прем'єри ще не відбулося, проект отримав величезну увагу з боку автомобільної спільноти, не лише через ностальгію, а й завдяки амбітним планам відродження на фоні китайської технічної підтримки.

Компанія Santana має довгу й непросту історію. Її було засновано в 1956 році, а вже з 1958-го вона розпочала ліцензійне виробництво моделей Land Rover для іспанського ринку. Згодом Santana отримала право створювати власні варіації культових британських позашляховиків, серед яких були такі моделі, як Ligero та PS-10. У середині 1980-х Santana стала партнером японської Suzuki, почавши виробництво локалізованих версій Samurai, Jimny і Vitara, зберігаючи при цьому орієнтацію на витривалі позашляховики.

У 2007 році марка намагалася повернутися до масштабного виробництва, створивши для Iveco оновлену версію PS-10 під назвою Massif. Однак продажі виявилися невисокими, контракт було розірвано, і у 2011 році Santana офіційно припинила існування як автовиробник.

Відродження бренду сьогодні - це спроба поєднати традиції з новими технологіями. Учасники проєкту наголошують, що не прагнуть зробити з Santana ще одну «глобальну» марку, натомість хочуть зосередитись на якості, витривалості й технічній гнучкості для поціновувачів справжнього позашляхового драйву.


Источник: Autocar
Фото: Santana
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024