Mercedes-Benz eActros 600 готують до рекорду Гіннеса

20:52 29.04.2025
Mercedes-Benz eActros 600 готують до рекорду Гіннеса

Компанія Mercedes-Benz Trucks має амбітну мету - встановити новий світовий рекорд Гіннеса, що водночас підкреслить потенціал електромобільності у важкій вантажній логістиці. Центральним героєм майбутньої події стане магістральний електричний тягач Mercedes-Benz eActros 600, який 4 червня 2025 року має проїхати заднім ходом понад 100 кілометрів без зупинки. Заїзд відбудеться на професійній трасі Motorsport Arena в Ошерслебені, розташованій у німецькій землі Саксонія-Анхальт. Після цього автопоїзд планують додатково перевірити у реальних умовах - ще 30 кілометрів він подолає вже дорогами загального користування, прямуючи до новоствореного глобального центру запасних частин Daimler Truck Global Parts Center у місті Хальберштадт, відкриття якого заплановане на 10 липня.

Цей рекордний заїзд має на меті не лише технічне досягнення, але й суспільне посилення іміджу професії водія, привернення уваги до проблем безпеки дорожнього руху, а також підтримку глобального переходу до електромобільності в комерційному транспорті. Важливо зазначити, що у 2020 році в США вже був зафіксований подібний рекорд, встановлений на дизельній вантажівці, яка подолала заднім ходом 89 кілометрів. Mercedes-Benz Trucks має на меті не лише перевершити цей показник, але й зробити це на повністю електричній вантажівці, чим підкреслити її технічну надійність та витривалість.

За кермом eActros 600 буде перебувати Марко Хеллгреве - 50-річний офіцер збройних сил Німеччини, який вже має досвід подібних рекордів. У 2008 році він подолав заднім ходом 64 кілометри на дизельній вантажівці, продемонструвавши відмінне володіння технікою керування у нестандартних умовах. Тепер, через понад 15 років, він знову спробує вписати своє ім'я в історію, цього разу - на електротягачі, який уособлює нову епоху вантажоперевезень.

Mercedes-Benz eActros 600, з яким планується встановлення рекорду, вже отримав визнання на міжнародному рівні, здобувши титул «Міжнародна вантажівка 2025 року». Серійне виробництво цієї моделі стартувало у листопаді 2024 року, а перші клієнти отримали свої машини вже в грудні. Тягач оснащено трьома блоками літій-залізо-фосфатних акумуляторів загальною ємністю 621 кВт-год. Завдяки цій конфігурації eActros 600 здатен перевозити 40-тонний автопоїзд на відстань до 500 кілометрів без підзарядки, а за умови проміжного підключення до зарядної інфраструктури його денний пробіг може сягати 1000 кілометрів.

Виробник декларує моторесурс eActros 600 на рівні 1,2 мільйона кілометрів протягом 10 років експлуатації - цей показник фактично еквівалентний строку служби сучасних дизельних аналогів, що робить нову електромодель повноцінною альтернативою для логістичних компаній. Проте перспективи комерційного електротранспорту в Європі все ще стримуються недостатньою кількістю зарядної інфраструктури. На сьогодні в Європі нараховується менш ніж тисяча зарядних станцій, придатних для обслуговування важких комерційних транспортних засобів.

Саме тому Daimler Truck в межах окремої ініціативи Truck Charge планує відчутне розширення зарядної мережі - вже до 2030 року кількість станцій має зрости втричі. Нові напівгромадські зарядні точки розміщуватимуться на територіях транспортних компаній-партнерів і зможуть обслуговувати як корпоративних клієнтів, так і сторонніх перевізників за плату. Цей проєкт стане ефективним доповненням до ширшої інфраструктурної ініціативи Milence - спільного підприємства компаній Daimler Trucks, Traton Group та Volvo Group, яке має на меті побудувати до 2027 року не менше ніж 1700 зарядних станцій для комерційного транспорту по всій Європі.

Таким чином, рекордний заїзд заднім ходом на eActros 600 є не лише технологічною демонстрацією, але й важливою PR-кампанією, яка має на меті підкреслити готовність Mercedes-Benz Trucks до масштабної електрифікації вантажних перевезень. Це водночас - спроба стимулювати розвиток інфраструктури та зміцнити довіру операторів логістичного ринку до екологічно чистих рішень, які не поступаються традиційним дизельним технологіям за ключовими параметрами надійності, пробігу та витрат.


Источник: Daimler Truck
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024