У найближчі тижні транспортний оператор Next Mobilidade з бразильського мегаполіса Сан-Паулу офіційно виведе на маршрут новітні чотиривісні тролейбуси місцевого виробництва під назвою Electra e-Trol. Ця модель є важливою віхою в розвитку громадського транспорту міста, оскільки поєднує інноваційні технології, високу пасажиромісткість і орієнтацію на екологічність.
Нові тролейбуси мають довжину 21,5 метра і створені на основі шасі Mercedes-Benz O500UDA, що вже зарекомендувало себе в інших транспортних проєктах завдяки надійності та адаптивності до великих навантажень. Кузов для Electra e-Trol розроблений на базі популярної серед бразильських перевізників моделі Saio eMillennium, яка відома своєю ергономічністю та зручністю для пасажирів. Завдяки продуманій компоновці, тролейбус здатен вмістити до 146 пасажирів, що є важливою перевагою для обслуговування густонаселених маршрутів Сан-Паулу.
Особливістю салону є подовжена зона з низькою підлогою, яка зберігається до рівня другої двері, що суттєво полегшує посадку та висадку пасажирів, особливо людей з обмеженими можливостями або батьків із дитячими візочками. Така конструкція відповідає сучасним вимогам інклюзивності міського транспорту.
Щодо силової установки, Electra e-Trol оснащений тяговим електродвигуном із піковою потужністю 380 кіловат, а постачальником електричної системи виступила бразильська компанія WEG, яка має багатий досвід у сфері розробки промислового електрообладнання. Важливим елементом електротехнічної складової є літій-залізо-фосфатні батареї, що відомі своєю високою безпекою, довговічністю та термічною стабільністю.
Однією з ключових переваг тролейбуса Electra e-Trol є можливість працювати не лише від контактної мережі, а й автономно, виключно на акумуляторах, що дозволяє йому долати до 300 кілометрів на день без необхідності постійного підключення до електродротів. Крім того, завдяки впровадженню технології In Motion Charging (IMC), заряджання батарей може здійснюватися без зупинки транспорту - під час руху, що значно підвищує ефективність використання тролейбусів у міських умовах.
Повна вага Electra e-Trol становить 38 тонн, що цілком відповідає вимогам до чотиривісних транспортних засобів такого класу. Важливо зазначити, що саме надання високої пасажиромісткості без компромісів у плані автономності та енергоефективності стало одним із головних завдань розробників.
У межах масштабної програми оновлення транспорту компанія Next Mobilidade закупила десять таких тролейбусів Electra e-Trol. Це продовження загальної тенденції з модернізації рухомого складу: раніше для тих самих маршрутів було введено в експлуатацію 51 дизельний автобус Caio Millennium V. Ці автобуси, довжиною 23 метри, також мають чотири осі та побудовані на шасі Mercedes-Benz O500UDA, відповідно до стандартів викидів Євро 6, що є найсуворішим екологічним стандартом для дизельної техніки.
Нові тролейбуси обслуговуватимуть лінію швидкісного автобусного сполучення ABD (BRT), яка простягається на 33 кілометри та є одним із найважливіших транспортних коридорів Сан-Паулу, з'єднуючи різні райони міста та його передмістя. Впровадження Electra e-Trol на цій лінії сприятиме підвищенню пропускної спроможності коридору, зменшенню викидів шкідливих речовин і покращенню загального рівня комфорту для пасажирів.
Завдяки таким проєктам Сан-Паулу не лише підтверджує свій статус одного з найпрогресивніших міст Латинської Америки в галузі громадського транспорту, а й робить вагомий внесок у глобальне зменшення вуглецевого сліду, демонструючи реальні кроки на шляху до екологічно стійкої мобільності.