На автосалоні в Шанхаї компанія Great Wall представила перший за останні тридцять років універсал під брендом Ora. Новинка отримала назву Lightning Cat Travel Edition та є серйозним кроком для китайського виробника, який востаннє випускав універсали ще в середині 1990-х років, коли молодий підприємець Вей Цзяньцзюнь займався виробництвом копій Toyota Crown S130. Тепер, із запуском версії Travel Edition, Great Wall робить ставку на електрифікацію та сучасний ринок, прагнучи скласти конкуренцію таким відомим гравцям, як Zeekr 007 GT та Nio ET5 Touring, адже за габаритами і типом живлення моделі є дуже близькими.
Універсал Ora Lightning Cat створений на базі однойменного седана, відомого на експортних ринках під назвою Ora 07. До центральної стійки кузова обидві версії майже ідентичні, однак задня частина універсала була повністю переглянута дизайнерами, що надало моделі більш практичного вигляду. При цьому задні ліхтарі залишилися уніфікованими із седаном, що дозволило зберегти фірмовий стиль. Поки що точні габаритні розміри та об'єм багажного відділення офіційно не оголошені, але за очікуваннями, новий кузов має надати додаткову практичність без радикального збільшення габаритів.
З технічної точки зору суттєвих змін у порівнянні із седаном не передбачається. Основною силовою установкою стане двомоторна повнопривідна система із сумарною потужністю 408 кінських сил та максимальним крутним моментом 680 Нм, що забезпечить чудову динаміку для електричного універсала. Також є припущення про можливу появу дешевшої модифікації з переднім приводом і одним електромотором на 204 кінські сили та 340 Нм, однак ця версія поки що залишається під питанням.
Щодо енергетичних рішень, пропонуватимуться два варіанти батарей: літій-залізо-фосфатна акумуляторна батарея ємністю 64,3 кВт-год та літій-іонна батарея на 83,5 кВт-год. Відомо, що універсал може мати дещо менший запас ходу порівняно із седаном через більшу масу та змінені аеродинамічні характеристики, однак ці параметри ще мають бути офіційно підтверджені виробником.
На внутрішньому ринку Китаю седан Ora Lightning Cat наразі коштує від 190 до 270 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 26-37 тисячам доларів США. Ймовірно, універсал буде коштувати на тому ж рівні або трохи дорожче через більший кузов і додаткову практичність. З огляду на популярність універсалів у Європі, експортні перспективи моделі виглядають дуже перспективними. Очікується, що Lightning Cat Travel Edition стане привабливою альтернативою для європейських покупців, які цінують електрифіковані двооб'ємники із розширеним функціоналом та сучасним дизайном.