У межах Шанхайського автосалону відбулася прем'єра незвичного спорткара - Binrui Cool, який працює на двигуні внутрішнього згоряння, проте використовує не традиційний бензин, а метанол як паливо. Такий підхід дозволив розробникам створити автомобіль, який поєднує екологічність із гідними динамічними характеристиками. Двигун цього спорткара розвиває потужність у 250 кінських сил і забезпечує крутний момент у 400 Нм. Ступінь стиснення досягає вражаючого показника 15:1, а тепловий коефіцієнт корисної дії складає близько 46%, що свідчить про надзвичайно ефективне використання енергії палива.
Binrui Cool, представлений на автосалоні, є глибоко модифікованою версією однойменного цивільного седана. Базова версія, нагадаємо, побудована на платформі популярного кросовера Geely Coolray, який добре зарекомендував себе на ринку доступних компактних SUV. На відміну від серійного автомобіля, новий спорткар має кардинально перероблений кузов, розрахований на зниження маси та покращення аеродинаміки, а також оснащений значно жорсткішою спортивною підвіскою, що підвищує стійкість і керованість на високих швидкостях.
Ця модель створена спеціально для участі в новій гоночній серії Chaoji League PRO, старт якої запланований на 2026 рік. Як повідомляє офіційне джерело, Chaoji League PRO має стати першою масштабною професійною гоночною лігою в Китаї, де акцент буде зроблено на транспортних засобах, що працюють на альтернативних видах палива, зокрема метанолі. Таким чином, проект Binrui Cool не лише демонструє технічні можливості компанії, а й відображає нову стратегію розвитку автоспорту, яка орієнтована на екологічно чисті технології.
Варто також зазначити, що застосування метанолу у якості палива відкриває нові перспективи для зниження викидів парникових газів у автоспорті й автомобільній промисловості загалом. Метанол має низький рівень викидів оксидів азоту та вуглецю у порівнянні з традиційними видами палива, а його виробництво можливе з використанням відновлюваних джерел енергії. Саме тому вибір метанолу для нового спорткара виглядає цілком логічним на тлі глобальної тенденції до скорочення вуглецевого сліду.