На аукціоні Henderson Auctions з'явився унікальний рестомод, який без перебільшення можна назвати справжнім гібридом двох світів - класики й сучасності. Йдеться про рідкісний позашляховик International Scout 1968 року, який отримав не лише сучасне технічне оснащення, а й нове життя завдяки майстерному поєднанню старого кузова з агрегатами та платформою від Jeep Wrangler Rubicon. Подібні проєкти сьогодні вкрай рідкісні навіть на ринку колекційних авто, а тому цей лот викликає інтерес не лише в середовищі фанатів класичних «скраутів», а й серед шанувальників високотехнологічних кастомних автомобілів.
Кузов класичного International Scout, що колись уособлював американську ідею повного бездоріжжя та утилітарності, встановлений на модернізоване шасі від Jeep Wrangler Rubicon у версії JK. Цей вибір не випадковий - Rubicon вважається одним із найкращих позашляховиків у своєму класі й має надзвичайну витривалість. Інженери, які працювали над рестомодом, зберегли позашляхову ідентичність Scout, водночас суттєво модернізувавши технічну начинку. Зокрема, автомобіль отримав мости Dana 44 з електронними блокуваннями диференціалів, що дозволяє забезпечити максимальну прохідність у складних умовах. Дорожній просвіт збільшено на 64 міліметри, встановлено посилені рульові тяги та поперечні штанги Synergy HD, що надає ще більшої жорсткості й надійності при русі бездоріжжям.
Під капотом автомобіля - потужний бензиновий двигун V8 об'ємом 5,3 літра від General Motors. Він працює у парі з чотириступеневою автоматичною коробкою передач 4L60E, яка також пройшла модернізацію. Обидва вузли - і двигун, і трансмісія - були серйозно укріплені для того, щоб без проблем справлятися з підвищеним навантаженням, яке притаманне справжньому офроуду. Особливу увагу варто звернути на роздавальну коробку NP241, підключену через спеціальний адаптер та кастомний карданний вал - цей елемент дозволяє реалізувати ефективний повний привід, незалежно від рельєфу чи погодних умов.
Інтер'єр рестомоду поєднує олдскульну естетику із сучасними функціональними елементами. Прилади Dakota Digital гармонійно вписуються в атмосферу класичного салону, не порушуючи автентики. Серед іншого, тут встановлено кондиціонер Vintage Air, що дозволяє забезпечити комфорт у будь-яку пору року, а також кермову колонку Flaming River із рульовим колесом Forever Sharp, оздобленим дерев'яним ободом. Цей вишуканий штрих додає стилю та робить зовнішній вигляд кабіни ще більш привабливим. Особливої уваги заслуговують сидіння, обтягнуті тканиною Cordura 1000D - матеріалом, який традиційно використовується для виготовлення надміцного туристичного та мисливського спорядження. Це рішення не лише практичне, а й витривале, що відповідає духу машини.
Позашляховик оснащений 17-дюймовими колесами з шинами Toyo Open Country, які вважаються одними з найкращих для експлуатації в умовах бездоріжжя. Гальмівна система із підсилювачем Hydroboost гарантує ефективне уповільнення навіть за найскладніших умов експлуатації. Важливо зазначити, що всі технічні вузли автомобіля пройшли глибоку адаптацію до нових умов, і кожен компонент був ретельно підібраний, щоб забезпечити як надійність, так і задоволення від керування.
Наразі рестомод International Scout вже викликав значний інтерес серед учасників торгів. Поточна ставка становить 20 тисяч доларів США, однак до завершення аукціону залишається ще десять днів. Зважаючи на унікальність проєкту, поєднання історичного кузова з сучасною платформою, а також бездоганну збірку, очікується, що фінальна вартість може зрости в рази. Автомобіль цілком може стати не просто колекційною річчю, а й цінним експонатом на виставках кастомної техніки або навіть бойовим офроуд-інструментом для справжніх ентузіастів диких доріг.