Китайський партнер Stellantis показав електричний седан

23:48 22.04.2025
Китайський партнер Stellantis показав електричний седан

Китайський автовиробник Leapmotor, який активно виходить на європейський ринок завдяки стратегічному партнерству з багатонаціональним концерном Stellantis, офіційно розкрив деталі свого першого седана. Новинка під внутрішнім індексом B01 стане першою в історії марки чотиридверною моделлю з кузовом типу «седан» і буде представлена вживу на автосалоні в Шанхаї наприкінці квітня. Цей дебют є важливим кроком для Leapmotor, адже до цього бренд спеціалізувався переважно на електричних хетчбеках та кросоверах.

Зовнішність моделі B01 багато в чому перегукується з представленим у березні кросовером Leapmotor B10. Обидві моделі мають витриману в єдиному стилі вузьку світлодіодну оптику з пунктирними елементами у вигляді шашечок, схожу форму переднього бампера, плавні й обтічні лінії кузова, а також інтегровані в двері висувні ручки, що зменшують аеродинамічний опір. Навіть конструкція та дизайн колісних дисків у двох моделей ідентичні, що підтверджує уніфікований підхід до розробки модельного ряду.

У технічному плані седан B01 отримає ті самі силові агрегати, що й кросовер B10. У базовій комплектації електродвигун розвиватиме потужність 180 кінських сил та забезпечуватиме крутний момент у 175 Нм. Для більш дорогих версій буде доступний електромотор потужністю 218 кінських сил із максимальним обертовим моментом 240 Нм. Динамічні характеристики, як і точні параметри батарей, поки що офіційно не оголошено, проте є підстави очікувати використання перевірених акумуляторів типу LFP (літій-залізо-фосфат), аналогічних тим, що встановлюються на B10. У кросовері ці батареї мають ємність 56,2 або 67,1 кВт·год і забезпечують запас ходу до 600 км без підзарядки, що цілком імовірно стане стандартом і для седана B01.

Відомо, що в перелік оснащення B01 увійде лідар, що свідчить про наявність просунутої системи автономного водіння. Очікується також повний спектр електронних асистентів, включно з системою утримання в смузі, адаптивним круїз-контролем, автоматичним гальмуванням і розпізнаванням дорожніх знаків. Зважаючи на загальну орієнтацію Leapmotor на технологічність та розумну електроніку, седан отримає широкі можливості для оновлення ПЗ по повітрю (OTA) і, ймовірно, доступ до екосистеми сервісів бренду.

Очікувана стартова ціна моделі B01 складе близько 100 тисяч юанів, що еквівалентно приблизно 13,7 тисячам доларів США, тоді як топові комплектації можуть наблизитися до позначки в 150 тисяч юанів, або близько 20,5 тисяч доларів. Це дозволить Leapmotor ефективно конкурувати з іншими китайськими брендами на ринку доступних електроседанів, зокрема з моделями від BYD, Neta та Xpeng.

На цьому тлі варто згадати про зміну регуляторного ландшафту в Китаї. Влада країни готується запровадити нові, суворіші вимоги до електромобілів і гібридів. Це пов'язано зі стрімким зростанням частки «зеленого» транспорту на внутрішньому ринку - наразі понад половину всіх проданих автомобілів у КНР становлять електрокари або гібриди. Нові стандарти зобов'яжуть виробників проводити серію обов'язкових випробувань на стійкість до ударів, перегріву та надшвидкої зарядки. Головна мета цих змін - мінімізувати ризики займання або вибуху акумуляторних блоків, особливо в умовах інтенсивної експлуатації та екстремальних температур.

Вихід Leapmotor B01 на ринок можна вважати стратегічним кроком для бренду в боротьбі за присутність у ключовому сегменті - компактних електричних седанів. Поєднання технологічних рішень, конкурентної вартості та підтримки зі сторони Stellantis надає моделі вагомі шанси не лише на успіх у Китаї, а й на вихід на нові ринки, зокрема європейський, де бренд уже готується до розгортання дистрибуційної мережі.


Источник: Carscoops
Фото: autohome
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024