Тайванський технологічний гігант Foxconn, який став глобально відомим завдяки контрактному виробництву iPhone для Apple, активно розширює свою присутність у сфері електромобілів. Після кількох років розробок компанія вже продемонструвала кілька електричних моделей і тепер переходить до повноцінного виробництва. За словами Джуна Секи, одного з топ-менеджерів Foxconn і колишнього виконавчого директора Nissan, компанія має у своєму розпорядженні всі необхідні ресурси, інфраструктуру та технології для запуску серійного виробництва повної лінійки електрокарів. Однак виробництво планується у форматі OEM (original equipment manufacturer) - тобто машини не матимуть логотипу Foxconn і продаватимуться під іншими брендами.
Foxconn уже запустила виробництво кількох моделей на Тайвані, включаючи компактний кросовер Model B, який у другій половині 2025 року вийде на ринок Австралії під брендом одного з японських автовиробників. Найімовірніше, йдеться про Mitsubishi, хоча офіційне підтвердження цього поки не прозвучало. Наступною моделлю стане середньорозмірний електрокросовер Model C, відомий на внутрішньому тайванському ринку як Luxgen N7, який уже успішно продається з 2023 року. У 2027 році лінійку електромобілів доповнить мінівен під назвою Model D.
Найбільшу інтригу викликає стратегія Foxconn щодо виробництва в США. Компанія володіє заводом у Лордстауні, штат Огайо, який був придбаний у стартапу Lordstown Motors після його фінансових труднощів. На цьому підприємстві вже зараз збирається електричний пікап Endurance, а в майбутньому саме тут можуть налагодити випуск моделей, які нині збираються на Тайвані. Такий крок дозволить Foxconn уникнути високих імпортних мит, які США планує застосовувати до китайських електрокарів, і спростить вихід на північноамериканський ринок.
Крім того, важливою новиною стала інформація про те, що Foxconn веде перемовини про співпрацю з Nissan. Йдеться про потенційне партнерство у сфері контрактного виробництва електромобілів у США. За інформацією джерел AutoNews, Nissan розглядає можливість передати Foxconn частину виробничих потужностей у США або ж замовити збирання певних моделей, що може стати взаємовигідним рішенням на тлі зростаючого попиту на доступні електромобілі. Foxconn, у свою чергу, заявила про готовність працювати з будь-якими світовими брендами за моделлю контрактного виробництва, так само як вона це робить у сфері електроніки.
У компанії вважають, що електромобілі мають бути «розумними пристроями на колесах» - з гнучкими цифровими платформами, широкими можливостями для оновлення програмного забезпечення і високим рівнем підключення. Усі моделі, які вироблятиме Foxconn, базуються на відкритій платформі MIH (Mobility in Harmony), яка розроблена як універсальна база для створення електромобілів різними брендами. Компанія також співпрацює з низкою постачальників, зокрема Bosch, NVIDIA та Infineon, для інтеграції сучасних компонентів в електромобілі.