Гібридний позашляховик BAIC BJ40 Off-road EREV (Extended Range Electric Vehicle) виявився справжнім хітом на китайському ринку: лише за 48 годин після старту продажів він зібрав понад 10 тисяч замовлень. Модель стала однією з найдоступніших у сегменті рамних гібридних позашляховиків із підвищеним запасом автономності. Початкова ціна складає 179 800 юанів (близько 24 600 доларів США), а топова комплектація коштує 199 800 юанів (27 300 доларів США).
BAIC BJ40 Off-road EREV зовні практично не відрізняється від традиційної бензинової версії, зберігаючи брутальний дизайн і класичні пропорції. Габарити автомобіля становлять 4790 мм у довжину, 1940 мм у ширину, 1964 мм у висоту, при колісній базі 2760 мм. Позашляхові можливості підкреслюють кут в'їзду 38 градусів, кут з'їзду 37 градусів і дорожній просвіт 215 мм. Автомобіль здатен впевнено проходити броди глибиною до 750 мм, що робить його повноцінним учасником у класі позашляховиків, орієнтованих на реальне бездоріжжя.
Модель побудована на рамному шасі, що є рідкісним явищем для гібридів. Встановлена силова установка включає два електромотори сумарною потужністю 548 к.с., які забезпечують повний привід та вражаючий крутний момент у 655 Нм. Запас ходу на електротязі за китайським циклом CLTC становить 152 км, а з урахуванням роботи бензинового генератора - до 1200 км. Така конфігурація забезпечує як відмінну динаміку, так і автономність, необхідну для далеких мандрівок.
Усередині BAIC BJ40 Off-road EREV демонструє високий рівень технологічності. Водієві доступна цифрова панель приладів із діагоналлю 10,25 дюйма, тоді як центральну консоль прикрашає мультимедійний блок із двома екранами по 12,8 дюйма. Інформаційно-розважальну систему обслуговує потужний чип Qualcomm Snapdragon 8155, який забезпечує швидке реагування, підтримку багатозадачності та плавну графіку. Крім того, у багажному відділенні розташована повноцінна розетка на 220 вольт, що дозволяє підключати зовнішні пристрої або заряджати інше обладнання.
В інтер'єрі передбачено два варіанти оздоблення - класичне чорне й контрастне чорно-червоне, кожне з яких створене з використанням якісних матеріалів, що підкреслюють позашляховий, але преміальний характер авто.
Поява BAIC BJ40 Off-road EREV стала логічним кроком у стратегії бренду, орієнтованій на розширення модельної лінійки електрифікованих позашляховиків. Компанія розробляє окрему платформу під нове покоління таких моделей, водночас зберігаючи традиції класичного повнопривідного сегмента. Надзвичайно привабливе поєднання ціни, прохідності та технологічного оснащення робить BJ40 EREV потенційним лідером ринку у своєму класі, зокрема у сфері пригодницького туризму й активного відпочинку.