Компанія Lamborghini підтвердила, що не планує випускати другий кросовер у лінійці своїх моделей, і пояснення цьому доволі логічне. В інтерв'ю виданню CarSales директор з продажу бренду Федеріко Фоскіні чітко дав зрозуміти: ще один SUV, незалежно від його розміру, порушить унікальний баланс, якого вдалося досягти з нинішнім Urus. Якщо нова модель буде більшою за Urus, вона втратить динаміку і спортивність, а отже перестане відповідати духу Lamborghini. Якщо ж її зробити компактнішою, це неодмінно позначиться на комфорті та рівні преміальності, які сьогодні є невід'ємною складовою італійського бренду. За словами Фоскіні, Urus став своєрідною «золотою серединою», яка задовольняє і вимоги ринку, і внутрішні стандарти марки.
Рішення зосередитися на єдиному кросовері виглядає особливо вдалим на тлі останніх успіхів Lamborghini. У 2024 році компанія досягла рекордного показника продажів за всю свою історію - 10 687 автомобілів по всьому світу, що на 5,7 відсотка більше, ніж роком раніше. Причому майже половину цієї кількості, а саме 5662 одиниці, становить Urus, який залишається найбільш продаваною моделлю марки. Така популярність SUV стала можливою не тільки завдяки емоційному дизайну та статусності, а й через вчасне оновлення моделі, включно з запуском нової гібридної версії.
Саме гібридний Urus викликав неабиякий інтерес у клієнтів та фахівців. Це найпотужніший і найшвидший Urus в історії. Його силова установка має комбіновану потужність у 800 кінських сил: вона об'єднує 620-сильний V8 із турбонаддувом і вбудований у восьмиступінчастий автомат електромотор потужністю 192 к.с. Така конфігурація дозволяє новому Urus розганятися з місця до 100 км/год усього за 3,4 секунди, а максимальна швидкість становить 312 км/год - це найвищий показник серед усіх версій моделі.
Варто також зазначити, що гібридний Urus став частиною ширшої стратегії електрифікації Lamborghini, яка до 2028 року має вивести компанію на принципово новий рівень розвитку. До цього часу Lamborghini планує представити повністю електричну модель - новий 2+2-грантурер, відомий під кодовим ім'ям Lanzador, який наразі проходить активні випробування. У цьому контексті випуск ще одного SUV виглядає надмірним і суперечить ідеї еволюції марки, що прагне зберегти ексклюзивність та характер кожної моделі.
Таким чином, стратегія Lamborghini полягає не в механічному розширенні модельного ряду, а в ретельному збереженні балансу між продуктивністю, стилем та унікальністю. Urus залишається ідеальним SUV для бренду - настільки ідеальним, що компанія не бачить потреби у ще одному представникові сегмента.