Bentley представила унікальні екземпляри своїх автомобілів, оформлені у китайському стилі. Вісім ексклюзивних колекцій від ательє Mulliner присвячені тваринам, творам мистецтва та культурним символам Китаю. Серед них можна знайти зображення коропів коі, левів, драконів, панд, що граються, а також зачаровуючі пейзажі та жезл Жуї - символ удачі та здійснення бажань.
Китай залишається одним із ключових ринків для люксових брендів, тому колекція Inspired by China є логічним кроком Bentley Mulliner. Наприклад, салон Bentayga EWB оформлений із використанням мотивів декоративних парчевих коропів. Чорна шкіра Beluga поєднується з помаранчевими вкрапленнями Mandarin, а на сидіннях і дверних панелях нанесені витончені зображення риб.
Ці зображення мають глибокий символізм. Коропи «рухаються» за годинниковою стрілкою, що у китайській культурі означає удачу та життєвий баланс. Кількість риб теж вибрана не випадково: цифра шість китайською звучить як «лю» - «потік», що асоціюється з плавністю життя та успіхом. На передній панелі Bentayga EWB зображені хвильові кола на воді, що символізують гармонію та спокій, наче риба щойно пропливла по її поверхні. Додатковий штрих - золоті шильдики на кузові, що означають успіх, процвітання та везіння.
Ще одна ексклюзивна версія Bentley натхнена легендарним твором «Гори і води на тисячу лі» художника Ван Сімена (1096-1119). Цей шедевр, створений 1113 року, являє собою 12-метровий сувій у стилі синьо-зеленого пейзажу епохи династії Тан, відомий своєю реалістичністю та глибиною. Палітра цієї картини та її ключові мотиви стали основою для оформлення інтер'єру Flying Spur Azure.
Інший варіант Flying Spur прикрасили зображеннями жезла Жуї, що є важливим символом буддизму та даосизму. В Bentley цей елемент використали у вигляді інкрустацій на передній панелі та золотистих вишивок на сидіннях.
Деталі решти колекцій поки залишаються загадкою, але відомо, що серед них є моделі з драконами, танцюючими левами та пандами. Унікальний підхід Bentley до створення автомобільного мистецтва вкотре підтверджує, що розкіш може поєднувати сучасні технології з культурною спадщиною.