Американський стартап Revoy EV нещодавно запустив у США унікальний сервіс оренди причіпних батарейних модулів із електричною віссю для магістральних автопоїздів. Ці модулі встановлюються між сідловим тягачем і основним напівпричепом через стандартний зчіпний пристрій. Увесь процес займає лише близько п’яти хвилин, що значно швидше, ніж заправка паливного бака.
Причіпні модулі обладнані LFP-батареями ємністю 525 кВт-год, що забезпечують пробіг до 400 км. Завдяки використанню технології Revoy EV викиди CO2 скорочуються на 80%. Крім того, споживання дизельного пального тягачем зменшується з 39-29 л до 12-7 л на 100 км. Таким чином, одна вантажівка може зекономити транспортній компанії до 25 тисяч доларів на рік.
Причіпні модулі також покращують динаміку розгону та, завдяки рекуперативному гальмуванню, скорочують гальмівний шлях автопоїзда на 30%. Окрім цього, вони оснащені системою автоматичної корекції для запобігання перекиданню. Інноваційність рішення доповнює мобільний застосунок, який дозволяє водіям переглядати сліпі зони. Уся система відповідає вагогабаритним нормам і стандартам FMVSS.
Причіпні акумуляторні модулі Revoy EV мають безліч переваг. Перевізникам не потрібно витрачати час на заряджання батарей, адже модулі постачаються вже зарядженими. Для заміни достатньо відвідати спеціальні пункти обслуговування. Це також дозволяє уникнути купівлі дорогих електричних тягачів, які коштують утричі дорожче за дизельні аналоги. Оренда модулів залишається єдиною статтею витрат, забезпечуючи водночас суттєве зниження екологічного впливу.