Старий Porsche Carrera GT разюче швидко проїхав Нюрбургринг. У 2004 році тоді ще новий Porsche Carrera GT протестували на німецькій трасі для журналу Sport Auto: спорткар проїхав коло за 7 хвилин і 32 секунди. Через 20 років Carrera GT знову вийшов на стартову пряму Нюрбургринга, і цього разу показав результат 7 хвилин і 12 секунд. Той самий автомобіль, та сама траса, але різниця аж у 20 секунд! А все тому, що цього разу Карреру «взули» в новітню та більш чіпку гуму Michelin Pilot Sport Cup 2.
Carrera GT приводить у рух атмосферний мотор V10 об'ємом 5,7 літра, який розвиває 612 кінських сил. Тяга передається на задню вісь через шестиступінчасту механічну коробку передач. Із заводу на Carrera GT ставили спеціальні шини Michelin Pilot Sport PS2, які у 2013-му запропонували поміняти на свіжі Pilot Super Sport, а у 2024-му - на Pilot Sport Cup 2. Промарковані N0, ці шини мають кращий зачіп та оптимізовану пляму контакту.
Подробиць про заїзд поки що мало - вони з'являться в наступному випуску німецького Sport Auto. Поки ж відомо, що Carrera GT пілотував гонщик команди Porsche Йорг Бергмайстер. На YouTube-каналі Sport Auto з'явилося відео про те, як проходив заїзд - у ролик потрапив момент, коли Бергмайстер, мабуть, злегка подряпав передню частину вінтажного спорткара об бордюр наприкінці прямої D?ttinger H?he.
У жовтні цього року стало відомо, що Porsche пообіцяла власникам Carrera GT замінити деталі підвіски і встановити на автомобілі гуму Michelin Pilot Sport Cup 2 - ту саму, що використовувалася на Нюрбургринзі. А щодо підвіски, то деградація оригінального шасі можлива під впливом солі через корозію, але більшість машин навряд чи їздили взимку дорогами з реагентами.
З 2003 по 2007 роки фірма Porsche випустила 1270 суперкарів Carrera GT.