Суперкар Glickenhaus із кріслом посередині надійшов у виробництво

15:58 04.12.2024
Суперкар Glickenhaus із кріслом посередині надійшов у виробництво

Компанія Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG), створена американським бізнесменом Джеймсом Глікенхаусом для випуску спорткарів для кільцевих перегонів і перегонів бездоріжжям, розпочала складання дорожніх суперкарів 004S і 004CS. Примітні вони не тільки 659-сильною «вісімкою» у зв'язці з механічною коробкою передач, а й тим, що водійське крісло розташоване посередині, а подушки безпеки відсутні.

Суперкар SCG 004S дебютував ще в 2017 році: він отримав 5,0-літровий твін-турбо двигун, встановлений по центру, і тримісне компонування салону, як у McLaren F1. Мотор працює в парі з шестиступінчастою «механікою». Перелік опцій комфорту скромний: електрорегулювання водійського сидіння в шести напрямках (а у спортивнішої версії 004CS - у чотирьох), мультимедійна система з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, амортизатори Bilstein і система пожежогасіння.

Версія 004CS відрізняється поліпшеною аеродинамікою, колесами з центральним кріпленням і шинами Michelin Pilot Sport Cup 2, а також посиленими гальмами. З початком прийому замовлень Glickenhaus запускає програму персоналізації Founder, яка дасть змогу вибрати унікальні поєднання кольорів та оздоблення.

Раніше повідомлялося, що, незважаючи на відсутність ейрбегів, SCG 004S успішно пройшов краш-тести за методикою EuroNCAP. Безпеку автомобіля перевірили боковим ударом: у нерухомий суперкар в'їхав візок на швидкості 51 кілометр на годину. Кузов деформувався, при цьому манекен у салоні залишився неушкодженим.

Після цього Glickenhaus заявив, що став першою американською компанією, яка пройшла бічний краш-тест на швидкості 51 кілометр без використання подушок безпеки. До цього SCG 004S піддали фронтальному зіткненню, і результат цього тесту теж задовольнив розробників.


Источник: Мотор
Фото: Motor1
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024