Hyundai Motor переосмислює мобільність електроавтомобілів завдяки електричному кросоверу IONIQ 9: більше простору - більше інновацій

13:04 21.11.2024
Hyundai Motor переосмислює мобільність електроавтомобілів завдяки електричному кросоверу IONIQ 9: більше простору - більше інновацій

ЛОС-АНДЖЕЛЕС/СЕУЛ, 20 листопада 2024 р - Hyundai Motor Company сьогодні представила IONIQ 9, трирядний повністю електричний кросовер із вражаючим внутрішнім простором, який поєднує передовий дизайн та інноваційні технології електроавтомобілів.

IONIQ 9 було представлено в культовому Goldstein House в Лос-Анджелесі, відомому прикладі сучасної архітектури середини століття. Це унікальне місце відображає бачення Hyundai Motor щодо позиціонування своєї лінійки IONIQ як символу інновацій та прогресу на ринку електроавтомобілів, підкреслюючи лідерство в електрифікації та мету компанії запропонувати повну лінійку з 23 моделей електроавтомобілів до 2030 року. Після IONIQ 5 та IONIQ 6, обидва потрійні переможці Всесвітнього автомобіля року в 2022 і 2023 роках, IONIQ 9 спиратиметься на цю спадщину досконалості в електрифікації.

Світова прем’єра відкрилася промовою Хосе Муньоса, президента та головного операційного директора Hyundai Motor Company. Після презентації IONIQ 9 на заході відбулася бесіда на терасі, присвячена знайомству з брендом Hyundai, дизайном і простором IONIQ 9, а у виставковій зоні демонструвався шлях розробки IONIQ 9.

IONIQ 9 - це нова можливість вибору для клієнтів, яким потрібен трирядний електроавтомобіль, який може вмістити до семи пасажирів. Він забезпечує вражаючий простір і функції, які задовольняють індивідуальні потреби, водночас пропонуючи відчуття єдності. IONIQ 9 розроблений, щоб задовольнити потреби клієнтів, які цінують спільний час, зв’язок та єдність рівно так само як і простір, приватність і відпочинок.

«IONIQ 9 втілює непохитну прихильність і впевненість Hyundai Motor до електрифікації, - сказав Джей Хун Чхан, президент і генеральний директор Hyundai Motor Company. Надаючи клієнтам унікальну цінність, зміцнюючи наше лідерство на світовому ринку електроавтомобілів».

Спокійний, просторий салон забезпечує неперевершені враження від електроавтомобіля

IONIQ 9 пропонує виняткову місткість із великим простором у другому та третьому рядах, забезпечуючи особливі враження для пасажирів. Його дизайн інтер’єру характеризується еліптичними елементами та спокійними кольорами для створення лаунж-атмосфери. Це забезпечує спокійне та природне відчуття, особливо під час занурення у природне світло від панорамного люка.

Рівна підлога IONIQ 9 дозволяє розмістити сидіння для шести або семи осіб. Сидіння з режимом екстра-комфорту Relaxation Seats у першому та другому рядах можуть повністю відкидатися та пропонують підставку для ніг для оптимального комфорту, що дозволяє відпочити одразу чотирьом пасажирам під час заряджання автомобіля залежно від конфігурації. IONIQ 9 також може похвалитися 1899 мм простору ввисоту та 2050 мм простору для ніг, якщо поєднати другий і третій ряди.

Сидіння з режимом екстра-комфорту Relaxation Seats IONIQ 9 оснащено першою системою Hyundai Motor Dynamic Body Care, включаючи функцію Dynamic Touch Massage. Ця система використовує тиск і вібрацію, щоб стимулювати кровообіг, зменшуючи втому під час довгих поїздок.

IONIQ 9 також пропонує поворотні сидіння другого ряду, дозволяючи пасажирам другого та третього рядів сидіти обличчям один до одного, коли автомобіль не в русі. Ця функція гнучкої конфігурації покращує взаємодію та контакт між пасажирами, додаючи ще один спосіб насолодитися унікальним простором автомобіля.

Розсувна консоль Universal Island 2.0 забезпечує вражаючий рівень простору для зберігання речей і комфорту пасажирів, підвищуючи доступність і зручність. Двосторонні підлокітники можна відкинути як спереду, так і ззаду, що забезпечує легкий доступ до консолі з другого ряду.

Розсувну консоль Universal Island 2.0 можна змістити на 190 мм, дозволяючи пасажирам другого ряду мати легкий доступ. Консоль також забезпечує 5,6 л місця для зберігання на верхній поличці, а також 12,6 л у висувній шухляді.

Зі складеними сидіннями третього ряду, об'єм багажного простору збільшується до 1323 літрів, тоді як з усіма трьома розкладеними рядами IONIQ 9 пропонує до 620 літрів. Крім того, максимальний об'єм переднього багажника становить 88 літрів для задньопривідних моделей і 52 літри для повнопривідних моделей.

IONIQ 9 також наголошує на екологічності у виборі матеріалів. До них відноситься Екооброблена шкіра, перероблена ПЕТ тканина, вовняна тканина, ТРЕ/ПУ екошкіра, екотканина ПET/ЗАМША та екофарба. Автомобіль також використовує фарбу, виготовлену з перероблених шин.

Панорамний вигнутий дисплей IONIQ 9, «левітуюча» панель приладів, тонкі вентиляційні отвори та амбієнтна підствітка ще більше підкреслюють футуристичну атмосферу салону автомобіля.

«Аеростетичний» дизайн створює елегантний і витончений образ

Витончений «аеростетичний» зовнішній вигляд IONIQ 9 відображає прагнення Hyundai Motor поєднати аеродинамічні інновації та витончений футуристичний стиль. Дизайн передньої частини IONIQ 9 включає параметричні пікселі, інтегровані в LED ліхтарі та нижню частину, створюючи унікальний та витончений образ.

Силует IONIQ 9 виділяється плавною вигнутою лінією даху, що створює обтічний аеродинамічний профіль і низький коефіцієнт лобового опору, який становить всього 0,259 у комплектації з цифровими бічними дзеркалами.

Ефективність споживання енергії також покращується завдяки згладжуванню та балансуванню потоку повітря під кузовом, а також зменшенню опору коліс і шин. Щоб досягти аеродинаміки цього рівня, вперше була застосована нова система активної повітряної заслінки з подвійним рухом (AAF). Інші рішення для оптимізації аеродинамічних характеристик включають захист днища 3D-форми, аеродинамічні колеса та приховані антени.

З найдовшою колісною базою серед усіх моделей Hyundai, 3130 мм, IONIQ 9 вражає своєю просторовістю та масивними пропорціями. Силует кузова справляє дійсно потужне враження, а складні акценти додають глибини та розміру. Плавна характерна лінія задньої колісної арки підкреслює унікальні об’єми автомобіля та виділяє його динамічний дизайн.

Задня частина, яка нагадує корму човна, продовжує тему безшовної інтеграції пікселів, сприяючи видатним аеродинамічним характеристикам IONIQ 9. Обтічна лінія даху та нижня лінія кузова створюють баланс і надають силуету витонченого динамічного вигляду.

IONIQ 9 є першою моделлю Hyundai, яка відмовилася від антени на даху, розділивши її функції між накладкою на лобовому склі (для GPS і супутникового радіо), панеллю приладів (для Connected Car Services) і склом дверей багажника (для FM/AM та Мультимедіа), що сприяє створенню передового та мінімалістичного дизайну.

У зовнішньому освітленні, що перегукується з іншими моделями електроавтомобілів Hyundai, використовуються фірмові параметричні пікселі IONIQ Parametric Pixel з проекційними фарами в формі куба та інтелектуальна система світлодіодних матричних фар головного світла (IFS) що забезпечує кращу видимість та безпеку водіння, одночасно запобігаючи засліпленню зустрічних водіїв. Задня частина оснащена світлодіодним комбінованим ліхтарем. Для кращої видимості зовнішні дверні ручки мають підсвітку.

IONIQ 9 пропонується з низкою варіантів коліс, включаючи стандартні 19-дюймові диски, опціональні 20- та 21-дюймові, а також 21-дюймові диски з пакету Calligraphy, що дає клієнтам цілий ряд вибору.

Кросовер доступний у 16 кольорах екстер'єру, включаючи нові відтінки, такі як Celadon Gray Matte, Celadon Gray Metallic, Ionosphere Green Pearl, Sunset Brown Pearl і Cosmic Blue Pearl.

Внутрішнє оздоблення інтер'єру включає в себе чорний Obsidian Black і шість унікальних двоколірних варіантів (подробиці див. у специфікаціях).

Удосконалена силова електроніка забезпечує розширені можливості електроавтомобіля

IONIQ 9 базується на інноваційній архітектурі Hyundai Motor E-GMP, із вдосконаленою системою силової електроніки, де застосовується оптимізоване передавальне число для покращення проходження підйомів та використовується двоступеневий інвертор для підвищення ефективності.

Повністю герметизована силова електроніка допомагає зменшити шум двигуна, тоді як покращене акустичне багатошарове скло, потрійна герметизація в усіх зонах і застосування посиленої пластини в зоні стійки А допомагають усунути дорожній шум і шум вітру та вібрації (NVH) всередині салону.

Платформа може похвалитися високою ємністю високовольтної батареї для розширеного електричного запасу ходу та рівною підлогою для додаткового комфорту пасажирів і збільшення вантажного простору. Безпека при зіткненні та жорсткість також були покращені завдяки міцній структурі кузова, розробленій для оптимального розподілу енергії при зіткненні.

IONIQ 9 є першою моделлю Hyundai з алюмінієвими передніми та задніми крилами, що сприяє зменшеній вазі кузова та підвищує ефективність електроавтомобіля. Нова система активних повітряних заслінок з подвійним рухом (AAF) ще більше покращує повітронепроникність і зовнішній вигляд.

Кросовер також представляє новий механізм закривання дверей із рухомим штифтом, що забезпечує більш надійну функціональність, а також нещодавно розроблений замок для доступу до переднього багажника, який покращує не тільки дизайн, але і підвищує рівень якості користувацького досвіду.

Батарея зі збільшеною ємністю, що забезпечує вражаючий запас ходу і продуктивність

Високовольтна літій-іонна батарея NCM, що встановлюється під підлогою, забезпечує 110,3 кВт/год системної потужності. За попередніми розрахунками, IONIQ 9 має досягати вражаючого повністю електричного запасу ходу до 620 км за WLTP і цільового споживання енергії 194 Вт-год/км для моделі Long-Range RWD і 19-дюймовими дисками. Ці показники досягаються завдяки низькому коефіцієнту опору, передовій платформі та технологіям акумулятора.

IONIQ 9 заряджається від 10 до 80 відсотків всього за 24 хвилини за допомогою зарядного пристрою потужністю 350 кВт, а технологія vehicle-to-load – від авто до електроспоживача (V2L) і можливість багаторазового заряджання 400 В/800 В підвищують рівень користувацького досвіду від електроавтомобіля.

Модель Long-Range RWD оснащена двигуном потужністю 160 кВт, альтернатива Long-Range AWD має додатковий передній двигун потужністю 70 кВт, а моделі Performance AWD оснащені двома двигунами потужністю 160 кВт як спереду, так і ззаду.

Модель Performance розганяється від 0 до 100 км/год всього за 5,2 секунди, тоді як модель Long-Range AWD за 6,7 секунди, а версія Long-Range RWD за 9,4 секунди. Що стосується прискорення на середньому діапазоні, наприклад, під час обгону інших автомобілей, модель Performance розганяється від 80 до 120 км/год за 3,4 секунди. Варіант Long-Range AWD за 4,8 секунди, тоді як версія Long-Range RWD за 6,8 секунди.

Практичні, орієнтовані на майбутнє технології забезпечують інноваційний досвід

Компанія Hyundai Motor втілила значні удосконалення в IONIQ 9, щоб вирішити загальні проблеми клієнтів електроавтомобілів, включаючи вдосконалений планувальник маршруту електроавтомобілів, покращену батарею, покращений дисплей контролю крутного моменту, функцію повного звіту про енергоспоживання та інші розумні вдосконалення.

IONIQ 9 відображає стан заряду за допомогою зелених покажчиків на кермі*, щоб інформувати водіїв про залишок енергії. Модель оснащена Hyundai AI Assistant, системою розпізнавання голосу* з підтримкою штучного інтелекту, схожою на домашнього віртуального помічника, який активується кнопкою. Стан цієї системи позначається пунктирними індикаторами для зручного використання. У IONIQ 9 ці функції поєднують передові технології з практичністю, щоб покращити відчуття під час їзди у цьому електроавтомобілі.

Нові додаткові опції Hyundai є унікальними для клієнтів IONIQ 9, та дозволяють персоналізувати свій автомобіль за допомогою цифрових оновлень, придбаних в онлайн-магазині. До ряду цих опціональних оновлень входять динамічні світлові проєкційні малюнки під час відкривання та закривання дверей, та доступ до онлайн сервісів Amazon Music і Soundcloud. Функція «Тема дисплея» дозволяє налаштувати екран за допомогою різних тем.

Bluelink сервіси підключення до автомобіля* забезпечують зв'язок та підключення за допомогою онлайн-розпізнавання голосу та низці функцій для більш зручного та приємного водіння. Включаючи інформацію в реальному часі про дорожні умови*, а також «індекс безпеки водія»* базуючись на стилі водіння.

Можливість оновлення програмного забезпечення «по повітрю» (OTA) дозволяє отримувати останні оновлення автоматично по повітрю. Автомобіль оснащено Hyundai Digital Key* через зв'язок NFC, швидким бездротовим зарядним пристроєм із прогумованою зарядною панеллю для запобігання ковзанню пристроїв під час руху та функцією зниження температури пристрою під час заряджання.

IONIQ 9 пропонує високопродуктивні порти USB-C потужністю 100 Вт* для пасажирів у першому, другому та третьому рядах.

На відміну від традиційних портів USB, які залежать від акумулятора 12 В, IONIQ 9 отримує живлення безпосередньо від високовольтного акумулятора для безперебійного використання. Ця інноваційна концепція розширює можливості системи Hyundai Motor Vehicle-to-Load (V2L). Розетка V2L у багажнику дозволяє користувачам живити та заряджати електричні пристрої та прилади через стандартну розетку за допомогою акумулятора електроавтомобіля.

Система клімат контролю IONIQ 9 індивідуальна для пасажирів задніх сидінь та оптимізована для дозвілля, наприклад, для кемпінгу в автомобілі. Ця система забезпечує кондиціонування повітря для пасажирів на задніх сидіннях і зменшує непотрібне споживання електроенергії шляхом незалежного керування кліматичними зонами спереду та ззаду. Автомобіль також оснащений тонким вентиляційним отвором на даху, призначеним для роботи в поєднанні з пакетом панорамного люка.

Новий трирядний електричний кросовер також оснащений ультрафіолетовим стерилізаційним відділенням*, яке надає можливість стерилізації у бардачку, та стане у нагоді для стерилізації дрібних предметів, таких як мобільні телефони, гаманці тощо. Ця функція розроблена, щоб задовольнити потреби клієнтів у пріоритеті здоров’я та гігієни в автомобілі.

Інформаційно-розважальна система IONIQ 9 включає 12-дюймовий кластер і 12-дюймовий вбудований екран як частину панорамного вигнутого дисплея. Стандартна автомобільна аудіосистема включає в себе вісім динаміків з можливістю встановлення преміум-системи BOSE із 14 динаміками, яка підтримує 5.1-канальний об'ємний звук, бездротові оновлення та розширені функції BOSE. Він також включає e-Active Sound Design (e-ASD), який виводить віртуальний звук водіння електромобіля за допомогою аудіосистеми автомобіля.

Стандартні передові функції безпеки які створюють спокій

Посилена конструкція кузова IONIQ 9 забезпечує максимальну безпеку батареї, ефективно розподіляючи енергію зіткнення та зберігаючи цілісність конструкції навіть у серйозних інцидентах. Крім того, стандартне застосування натягувачів ременів безпеки третього ряду та обмежувачів навантаження значно покращують захист пасажирів третього ряду в разі зіткнення, запобігаючи ударам голови об сидіння другого ряду та зменшуючи травми голови та шиї. IONIQ 9 також оснащений 10 подушками безпеки для додаткового підвищення рівня безпеки.

IONIQ 9 оснащено новітньою розширеною системою допомоги водієві Hyundai (ADAS), спрямованою на підвищення безпеки шляхом запобігання аварій і полегшення водіння. Ці системи включають: асистент запобігання зіткненню спереду (FCA), асистент утримання в полосі руху (LKA), асистент запобігання зіткненню в сліпих зонах (BCA), систему попередження для безпечного виходу з автомобіля (SEW), асистент безпечного виходу з автомобіля (SEA), сповіщення про присутність пасажирів на задніх сидіннях (ROA), інтелектуальну систему обмеження швидкості (ISLA), систему стеження за втомою водія (DAW), відеомоніторинг сліпих зон (BVM), асистент управління дальнім світлом (HBA), асистент запобігання перехресному зіткненню при русі заднім ходом (RCCA), попередження про безпечну дистанцію при паркуванні (PDW) тощо.

Технології, орієнтовані на водія, покращують продуктивність і ефективність

Перемикач передач IONIQ 9 поворотного типу розташований на кермовій колонці разом із кнопкою запалювання для інтуїтивно зрозумілого керування та використання простору.

Центральний модуль управління шасі кросовера покращує водіння за допомогою таких функцій, як динамічне векторне розподілення крутного моменту для покращення керованості та поперечна стійкість під час бокового вітру при їзді на високих швидкостях. IONIQ 9 також оснащений Системою контролю тяги на різних поверхнях і автоматичним вибором під тип покриття, який використовує ШІ для розпізнавання дорожнього покриття та вибору оптимального режиму водіння.

Система підвіски автомобіля була розроблена спеціально для повністю електричного кросовера, з передньою підвіскою MacPherson та задньою Multi Link. Система підвіски включає самовирівнювальні амортизатори підвіски для додаткового комфорту та гідро-втулку для зменшення вібрації під час руху.

IONIQ 9 також пропонує конкурентоспроможні можливості буксирування. У режимі трейлера, автомобіль автоматично визначає додаткову вагу та відповідно регулює прогнозований запас ходу. Ця функція підтримує фіксоване співвідношення 50:50 переднього та заднього розподілу крутного моменту двигуна для оптимальної продуктивності. Європейські моделі IONIQ 9 мають масу спорядження до 2500 кг, тоді як північноамериканські моделі до 5000 фунтів.

Для деяких країн цифрові бокові дзеркала замінюють традиційні версії, відображаючи бічний вид ззаду на семидюймовому OLED-екрані. Система огляду пропонує функцію розширеного огляду для руху заднім ходом, напрямки маневрування та допоміжну лінію для зміни смуги руху. Система забезпечує безпечний розширений огляд заднього огляду навіть у складних умовах і додатково покращує аеродинамічні характеристики автомобіля.

IONIQ 9 розроблено для зниження рівня шуму на дорозі з урахуванням унікальних характеристик електроавтомобілів. Застосування звукопоглинаючих шин мінімізує резонанс, а посилення жорсткості кузова автомобіля додає надійності та зменшує низькочастотний гуркіт, який створюється під час руху по нерівній дорозі. Автомобіль також оснащений системою активного шумопоглинання на дорозі (ANC-R).

Продажі IONIQ 9 розпочнуться у 2025 році

IONIQ 9 буде доступний у продажах в Кореї та Сполучених Штатах у першій половині 2025 року; а подальше впровадження для Європи та інших ринків відбудеться пізніше. Детальні характеристики будуть оприлюднені ближче до виходу на ринок.

* Функції із зірочками доступні лише на деяких ринках.


Источник: Hyundai
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024