На внутрішньому ринку впродовж серпня 2024 року сервісні центри МВС зареєстрували 90,6 тис. угод купівлі-продажу вживаних легковиків. Це на 3,9% менше у порівнянні з серпнем 2023 року, і також на 14% менше, ніж було у липні-2024. Після нещодавніх статистичних «стрибків», спричинених «переписуванням» автотранспорту у зв'язку з набуттям нових правил мобілізації машин у приватних власників, нарешті обсяг перереєстрацій повернувся до звиклих значень.
Що купують частіше? Як і в попередні періоди, українці не зраджують своєму «народному» бренду - Volkswagen, частка якого 12,3%, що удвічі більше, ніж у марок, що розмістилися за ним у списку. Досі не втрачають своєї актуальності різного штибу ВАЗи, через свої низькі ціни (які зараз на рівні ціни середнього смартфона), та кількість, якої вистачає, аби нащадки Fiat досі могли охоплювати вагому частку «вторинки». Далі - більш звиклі оку європейського автомобіліста виробники, такі як Renault, Skoda та BMW.
У списку моделей теж було б дивно побачити на першому місці когось іншого, крім Volkswagen Passat. Також високий попит зберігається на Skoda Octavia та Volkswagen Golf.
Серед автівок преміумсегмента, які продавалися одиницями, але саме за це вони варті уваги, у серпні було куплено 3 Aston Martin, 3 Rolls-Royce, 17 Bentley та 19 Maserati.
Легковиком найповажнішого віку у серпні став зелений (бо іншого кольору для них тоді не використовували) Wyllys MB1 1942 року випуску.
Разом із певним зменшенням обсягів на «вторинці», спостерігається деяке зниження середніх цін пропозицій, розміщених для продажу в інтернеті. Водночас слід зазначити, що це ж зниження обсягів торгів всередині країни у серпні було компенсоване збільшенням імпорту вживаних легковиків, що врешті утримало сумарну кількість куплених машин на середньостатистичному рівні.