Stellantis готується до європейського дебюту китайського бренду Leapmotor

20:06 26.07.2024
Stellantis готується до європейського дебюту китайського бренду Leapmotor

За словами генерального директора Stellantis Карлоса Тавареса, перша партія електромобілів Leapmotor для Європи перебуває в дорозі з Китаю, а продажі міського хетчбека T03 і середньорозмірного кросовера C10 від «15-го бренду» концерну почнуться у вересні.

Минулого року Stellantis придбала частку в 1,5 мільярда євро в китайському виробнику електромобілів Leapmotor, а також 51% акцій СП Leapmotor International, якому відводиться роль дистриб'ютора і виробника авто за межами Китаю. Виробництво хетчбека T03 вже почалося в Тихих, Польща, з комплектів, які підтвердили в Stellantis минулого місяця. Таварес сказав, що кілька моделей в кінцевому підсумку будуть побудовані в Європі. На прямий імпорт з Китаю будуть поширюватися додаткові тимчасові тарифи ЄС до початку листопада.

Моделі Leapmotor будуть включені в систему поставок і розподілу запчастин Stellantis, повідомив Таварес 25 липня під час телеконференції для ЗМІ, додавши, що дилери були «заінтерсовані» пропозицією і багато хто подав заявки на продаж електрокарів. Він сказав, що Stellantis також підтримає покупців, запропонувавши варіанти фінансування.

В Європі Leapmotor може посісти місце нижче Citroen і Fiat у кластері великих брендів групи. Citroen, Fiat і Opel/Vauxhall цього року випустять автомобілі на недорогій платформі Stellantis Smart Car, включно з повністю електричними моделями вартістю менше 25 тисяч євро.

За даними Stellantis, продажі Leapmotor почнуться на дев'яти ринках, включно з Францією, Німеччиною, Італією, Нідерландами та Іспанією. Одним із головних конкурентів моделі T03 стане електричний Renault/Dacia Spring, вартість якого у Франції починається від 18 тисяч євро і експортується в Європу з Китаю. Китайський гігант електромобілів BYD планує вивести на європейський ринок свою модель Seagull за ціною менше 20 тисяч євро. Виробництво моделей у цьому ціновому діапазоні мають намір організувати Renault і VW Group.

За словами Leapmotor, C10 конкуруватиме з Tesla Model Y і Volkswagen ID4. У Китаї він доступний як у варіанті BEV, так і у вигляді гібрида зі збільшеним запасом ходу (EREV) з невеликим бензиновим двигуном для зарядки акумулятора.


Источник: Авто Центр
Фото: Leapmotor
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015