KIA Magentis

(выбрать другую модель)

 MagentisГод: 2009
Пробег: 3.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 2.0
Компл.: фул кроме кожи
Кузов: седан, 5 дв.
Автор: Олександр (Украина, Киев) Дата: 2009.10.24

4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
В принципі, машина варта своїх грошей, але якщо вибирати, то краще взяв би японця(корола, чи сівік-седан) чи дешевшого німця(типу фольца пасата), але вже пізно... Першим плюсом варто визнати дизайн, чимось нагадує хонду аккорд попередньої версії. Великі габарити дозволяють отримати комфортний салон по заднім і переднім місцям, величезний багажник (навіть не думав, що в нього можна впихнути 12 чималеньких багажів, але це вийшло). Автомат працює шикарно, на трасі набирає швидкість без ривків і майже не замітно при переході на вищу швидкість, а в режимі спорт - сказка, для обгону - те що треба. Другий важливий плюс - кліренс, він здається в районі 16.5 сантиметрів, це короче більшість столичних бруківок беру на без вагань. Потім, оброблення салону теж виглядає достойно. велюр - легко чиститься, кожаний руль приємний на дотик, клавіши не западають, легкі при натисненні. Тут варто зауважити і віднести це до мінусів - це важелі регулюванні сидіння і руля - виконані вони з дешевенного пластика, здається в ланосах кращі!!!!!! інколи при підйомі сидіння боїшся якби не зламати їх чи не погнути..., все ок, а тут така лажа, навіть не знаю, куди дивились розробники. Також, плюсом є комфортне положення водія за кермом, тобто провівши майже 11годин за кермом від Мукачева до Києва, лише шия гуділа, поясниця - навіть не затерпнула!) Про підвіску - вона доволі мяка, але на бруківці чи оффроді гудить в салон і шумка не рятує. Тормоза 4х дискові - теж відмінні. Але треба звикнути до їх різкої реакції, хоча в дтп_шних ситуаціях - вони рятували вже на перехресті в хмельницьку. Колеса, стоять там матер. корейські, тримають дорогу гарно, але для більшої віддачі і зменшення витрат пального можна було б поставити потужніші і відомої марки. Клімат працює на 4ку з 5 балів. На великій швидкості відмінно тримає траекторію і на крутих поворотах також. Тепер про мінуси. Першим мінусом - це можна назвати витрати пального. Обєм 2.0 і вага автомобіля майже 1600кг. все ж таки споживають свою порцію пального. Писалося раніше про 6.5 -траса і 8 по місту - це сказки хлопчиків з автосалону, які, ясна річ, поганого не напишуть про авто, яке продають. Реально траса (90-100км.год) - 7.5-8.3 літрів. На житомирські вдалося зафіксувати 7.1, це мінімальний рекорд(був після 2000км обкатки). Траса 110-140км.год - 8.5 - 9.4.л. Місто , ну це 10.5 - 11.5.... Да, а якщо ще в пробень попадете типу на Петрівці чи мосту Патону з Харківської в сторону Лесі, то 14 стопудово буде. І це без клімата. Тут варто задуматись уже про купівлю кросовера))) Для вибагливих варто поставити шумку двигуна і салону, хоча рідна теж нормальна. Не знаю, але якіб корейські машини не були відмінними в динаміці, по силі і т.д., але якістю зборки вони поступаються япошкам і німцям. Навіть таж нова корола, начебто і класом нижча і коштує дешевше, але виготовленна на порядок якісніше і з кращих матеріалів (теж торпедо, пластик панелі приборів, ричаги керування сидіннями). І що ще вбило, це обробка багажника - вибачте, але в мене відпало верхнє кріплення пластмашки, що фіксується на кузов з середини(в багажнику), і довелося його на клей брати!!! Це нормально для машини за 184 330грн??????????? На гравію чи позадорогою на каміннях чути скрипи по переднім дверям і стику торпеда з вітровим склом. Достає . При першомуу ТО скажу, щоб нах...чили туда якогось гермевтика, бо нерви садить капітательно(((( Також варто поставити ксенон , фари на рідній слабенькі, особливо дальнє. Короче, ну не взяв би я її, якби знав про такі мінуси. Це наче купити Нокію 8300 в золоті, але без функції дзвінка)))) Шик, комфорт, але відчуття незадоволеності чогось, обмеженості. І ціна зараз кусюча. варто приглянути варіанти інших виробників. - нова суперб шкода, корола - авенсіс, сівік седан, тай взагалі, з такими витратами пального я б взяв би краще паркетник, б-у рав 4 чи СР-в теж беушну. Збирають її крупними частинами в запоріжжі, а менша по вузлу йде з Словакії...так казали в салоні, а реально звідки вона - не незнаю. Мій вердикт - машина на рік два, потім продати її, докласти і купити ауді чи БМВ. Мотор в неї як запальничка, відпахав свій ресур 4-5 років і харе, потім одні витрати на ремонти. В них же і принцип такий(в цивилізованих країнах) клієнт купує машину, їздить гарантійний термін , продає-здає, її пускаються під прес чи ніж, а я йому за компенсацією чи в кредит продають новішу, кращу...такий собі конвеєр по випуску авто....
Плюсы: 1. кліренс 2.динаміка 3. дизайн 4.салон(просторність, величезний багажник)
Минусы: 1. жре вона як нормальтосовський кросовер 2. шумка на 3-чку 3.окремі деталі салону виготовленні з дешевого пластика 4.скрипи (сверчки) в місцях розташування динаміків і стику торпеда з вітровим склом. "мелочь", але на нерви діє( 5. інших суттєвих не виявленно.
Совет: за суму в 184 330 грн. варто підшукати більш економічне авто, або звернути увагу на кроссовери. Альтернатива - нова корола, сівік седан, каптіва, якщо докласти - нова авенсіс. Її ціна це 150.000грн максимум.
еще отзывы с KIA Magentis - 66шт
объявления с KIA Magentis - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015