Suzuki Ignis

(выбрать другую модель)

 IgnisГод: 2021
Пробег: 23.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 бензин
Компл.: GL
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Віктор (Украина, Киев) Дата: 2023.10.28
Расход в городе: 5.5 л/100км, по трассе: 3.8 л/100км, средний: 4.8 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
4 - внешний вид
Доброго дня. Вирішив написати відгук про даний авто вже маючи два роки експлуатації та 23000 км пробігу. Авто в основному використовується по м.Києву (90%) + передмістя в радіусі 150км. Щодо двигуна: хороший, перевірений роками класичний чотирициліндровий дуже добре розкручується, жваво реагує на акселератор. Коробка: варіатор. Спочатку трохи хвилювався щодо надійності та зручності (після гідротрансформатора), але все склалось добре, просто потрібно відчути алгоритм її роботи і вам ця коробка для даного авто влаштує. Підвіска: кліренс 18см, нерівності відпрацьовує без пробивань чи гуркоту (пробував на швидкостях до 50км/год), в міру збита, не розхитує і не укачує, загалом по нашим дорогам прийнятна, не гірше ніж на багатьох інших авто. Як для мінікроса то тримає дорогу цупкіше ніж багато інших кросів. Розмір салону: більше ніж достатньо для 4 здорових пасажирів , а зрештою не так багато кросів де комфортно всядеться 3 бугаї на задньому сидінні. Якось возив на задньому двох дорослих + дитина в дитячому кріслі. Не скажу, що супер але нормально доїхали 150км. Світло: просто бомба! Шумоізоляція: залишає можливості для вдосконалення але і без напрягу. Витрати пального: як їздити - такі і витрати. Мій рекорд 3.7л/100км - це середній Київ + за містом (на протязі 170 км), питання навіть не в швидкості 50 чи 110, а в рівномірності їзди без різких розгонів та гальмувань, та умінні користуватись коробкою та акселератором. Багажник: для повсякденного життя достатньо. Оглядовісь та зручність посадки (мій зріст 183см) : добре. Щодо зими: завдяки наявності батареї заводиться в морози з "півтику". Система "старт - стоп" працює так непомітно, що перші місяці навіть не відчував, заводиться фактично миттєво та не відчутно, в порівнянні з цією системою на класичних двз.
Плюсы: Машина компактна але в седині абсолютно достатньо для повсякденного використання місця, фактично не відчуваєш стислості простору чи відсутності місця. Економність в витратах на км пробігу. Обираючи ви не переплатите ні копійки, варта своєї ціни.
Минусы: Якихось значних недоліків нема, а дрібні можна самому владнати. Електропідігрів дзеркал (його не було в моїй комплектації) додатково встановив при покупці. Парктронік теж. Штатна аудіосистема звичайно посередня - щоб було.
Совет: Машина чисто японської збірки. Якщо вам потрібно машина для життя і у вас не має потреби щодня возити цілу купу народу, а як правило авто в 95% випадків використовується 1 чи вдвох, а також ви вже зрозуміли, що "козирна тачка" - це не ваше досягнення,а головна біль за дурні гроші - то можете брати сміливо і бути впевнені, що гроші витратили не дарма і він (авто) вартий кожної копійки своєї ціни.
еще отзывы с Suzuki Ignis - 5шт
объявления с Suzuki Ignis - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015