MG HS

(выбрать другую модель)

 HSГод: 2021
Пробег: 18.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.0 turbo бензин
Компл.: Trophy
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Oleg Sylyuk (Украина, Львов) Дата: 2023.10.23
Расход в городе: 15.0 л/100км, по трассе: 11.0 л/100км, средний: 12.0 л/100км
4 - общая оценка
4 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Усім привіт! Відгук адресую в першу чергу потенційним покупцям. Машинку придбав у лютому 2022 (за тиждень до повномасштабного вторгнення). Комплектація Trophy. Попередньо тестував у салоні монопривідну версію з двигуном 1.5. Сподобалася м'яка ходова, якість матеріалів у салоні, непогана динаміка. Але захотілося більше драйву і повного приводу, тому замовив саме Trophy, котрої "вживу" ще в Україні не було. Віннер доставив у заявлений термін (приблизно 1.5 міс.). Декілька днів тому пройшов друге ТО, 6.9т. грн. (стандартна заміна масел, фільтрів, перевірка лако-фарбового покриття). Тепер по суті. Відразу відмічаю, що при виборі авто вже не варто звертати увагу на походження країни-виробника: дана британо-китайська машина по якості матеріалів і якості зборки "вставляє" багатьох відомих європейців. Та й тепер ціла лінійка відомих світових брендів збирається саме на китайських автогігантах, в підтвердження цьому виступає ринок електрокарів, де саме "китайці" поза конкуренцією на багато років вперед, і нікого, в т.ч. і в Україні, не хвилює, що дана Tesla, ID, Honda чи Toyota зібрані на тому ж заводі, що й китайська MG. Якщо говорити про HS, то це про комфорт. М'яка підвіска заколихує на нерівностях дороги, пробиває дуже рідко. Зручні сидіння, в т.ч. диван позаду, по ширині 3-м середньої комплектації досить зручно, відстань між сидіннями теж цілком достатня. Крім того регулюється нахил спинки дивану. Там же дефлектори для 2-го ряду і 2 USB порти. Матеріал зверху передніх і задніх дверей м'який. Самі двері масивні, закриваються "смачно". Підсвітка попереду, позаду, відділ для окулярів, бомбезна панорама на весь дах з люком і шторкою. Підлокітник - він же холодильник, він же іонізатор повітря (широка кнопка часто вмикає його, коли покладеш руку на підлокітник). Багажник - невеликий, його простір вкрав розмір салону і глибину великий бокс для всяких причандалів автомобіліста (у мене там аптечка, вогнегасник, миючі, трос, інтсрументи і т.п.). Але якісь обробки багажника і його обезшумка на найвищому рівні, не японці. Їде на низах туповато, коли різко тиснеш реве, задумується і тоді рве. Але після стартових 50-60 км/год доволі драйвова навіть у нормальному режимі. 150-160 не відчуває взагалі, відчуваєш, що запас ще є. Взагалі, як на мене, любить більш плавну манеру водіння, тоді і витрати можна зменшити і насолодитися водінням. Окремо про водіння у зимовий період, повний привід тут вмикається автоматично, окремою кнопкою тільки блокування. Зі слизькою засніженою дорогою справляється на УРА, у той час коли загальний потік рухається зі швидкістю 50км/год, я тримаю 90-100 і ніяки натяків на заноси. Це перевага повного приводу! Тепер по нюансах. Найперше і найголовніше: за весь мій період експлуатації (1 рік і 8 місяців або 18т.км) ніяких поломок не виникало, сервіс тільки плановий! Один чи два рази зависала мультимедіа, рестарт авто допомагає. Взагалі мультимедіа слабенька, певні речі не продумано. Вона тупить, реагує із затримкою 1-1.5сек, що теж на старті напрягає, далі звикаєш. Весь клімат-контроль тільки через неї, подякував, що хоча б винесли орему кнопку входу у клімат. А так, щоб включити/виключити підігрів сидінь чи спрямувати потік повітря, встановити температуру, вибрати циркуляцію повітря і т.п. потрібно лізти в меню. Подяка, що є ще окремі кнопки підігріву переднього і заднього скла. Камера заднього огляду непогана, задні парк-троніки присутні, передніх нема. Наступний косяк - індикатори сліпих зон, тобто мигалки, які сигналізують про наближення зліва чи справа. Вони розташовані не на дзеркалах як у всіх, а на картах дверей перед дзеркалами. І цю індикацію, дивлячись у бокове дзеркало, не можливо помітити, хіба що у темний час видно блимання. Схоже, що спочатку зробили дзеркала, а потім згадали про індикацію і присобачили як змогли. Проте, індикація на екрані при русі заднім ходом працює чітко при наближенні стороннього транспорту. І тепер основне з неприємного: це витрата палива. Не пам'ятаю, що написано у брошурі, але реальність така, що по місту, з корками, 15-16л. Що явно забагато. Взагалі, на холостих витрата постійно росте. По трасі при їзді до 120: 11л, при їзді 150 - 12л. Отже, підсумовуючи, мені моя MG подобається, вона не бездоганна, але я знаю її "боки" і адаптувався до них. Використовую переважно як авто сімейне і вихідного дня. Подорож цього літа до Румунії, Болгарії і Туреччини одне задоволення.
Плюсы: Комфортне, якісна зборка, світло, підсвітка салону, якість матеріалу, м'яка, велика панорама.
Минусы: Витрати палива!!! Тупить мультимедіа, індикатори сліпих зон не на своєму місці.
еще отзывы с MG HS - 5шт
объявления с MG HS - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015