Peugeot 2008

(выбрать другую модель)

 2008Год: 2022
Пробег: 19.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 turbo бензин
Компл.: Allure
Кузов: универсал, 5 дв.
Автор: Олексий (Украина, Киев) Дата: 2023.10.05
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.3 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Хотів C3 Aircross на дизелі в топі, але покатавшись на 2008 вирішив в ті ж гроші брати 2008 на бензині в середній комплектації. Якщо б на момент замовлення авто (ще до війни) не було дев'ятимісячних черг на шкоди, взяв би Kamiq не дивлячись на пежо. Загалом - комфортне та економічне авто. Зовні і всередині виглядає на голову вище за конкурентів по ціновій категорії. Проблем ані з двигуном, ані з коробкою не було. Все працює відмінно. Автомобіль використовується для вихідного дня, та для дальніх поїздок. Відсотків 95 поточного пробігу - траса, київські проспекти - кільцева, Бандери, набережне шосе, проспект перемоги, та область. Середня витрата по додатку - 6.2 л. Якщо їхати 100 км/год по трасі на круїзі - 5.7 л. 110-130 км/год - 6.2-6.5 л. 140-150 км/год - 7.5-7.7 л. Протестовано дальніми поїздками. Витрата по місту - якщо їздити київськими "швидкісними" дорогами, то у мене були стокілометрові поїздки з витратою і 4.9 л. Комбінований режим - 6-6.5 л. В пробках стояв всього кілька разів, але в комбінації гарні пробки + короткі поїздки витрата може бути і 10 л.
Плюсы: - гарна шумка. - м'яка підвіска на дрібних і дрібно-середніх нерівностях. - зовнішній вигляд і салон. - багажник один із наймісткішіх в класі. - двохпозиційна підлога багажнику - зручно сісти і влаштувати собі перекус. До того ж з поличкою багажнику задні сидіння складаються в майже рівну підлогу. - місце за собою - при зрості 195 нормально сідаю сам за собою (але звісно що в футбол не зможу грати). - зручні спинки сидіння - в десятигодинній дорозі моя спина геть не втомлюється (хоча я маю зі спиною деякі проблеми). - підлокітник рухається вперед-назад, і його можна підлаштувати під себе. - розгорнутий в бік водія екран мультимедійки, який знаходиться ще й на правильній висоті - дуже зручно. - маленьке сплюснуте кермо, як на мене - доволі зручне. Це суб'єктивний лайк. - підігрів сидінь.
Минусы: - Головний - посадка для водіїв з високим зростом (мій - 195 см) в дальній дорозі. Хотілося б більш "утопленого" педального вузла і більшого діапазону регулювань вильоту керма. А так, колінки доволі зігнуті, ти сидиш на дупці і стегна не лягають на подушку сидіння. Відповідно після трьохчасовоі ізди коліна і дупка трохи болять, треба виходити і розминатись. При чому в циклі поїздок до трьох годин цієї проблеми геть не відчувається. - ще один "довгоногий" мінус - якщо розвалитися в кріслі, можна коліном ударитися об крутилку мультимедійної системи. - регулювання клімату на сенсорному екрані - не так щоб прям зручно. - регулювання круїзу не на кермі а окремим ричажком (при тому що на кермі є менш використовуємі кнопки які можна було б звільнити під круїз) - не так щоб прям зручно. - відсутність безпровідного карплею. - відсутність підігріву керма (навіть в топі). - глюки мультимедійки - кілька разів не вмикалась камера при задній передачі, кілька разів мультимедійка не реагувала на натискання, один раз взагалі вирішила не вмикатись. - скрипи по салону - сезонне явище, але трохи є.
Совет: Загалом доволі комфортне за сукупністю споживчих якостей авто та економічне авто, яке до того ж суперово виглядає як зовні так і всередині. Перед замовленням у мене не було змоги протестувати машину на довгій дистанції, хоча б кілометрів 500 (так як мій режим використання автомобіля здебільшого пов'язаний з подоланням великих відстаней). Якщо ви маєте довгий зріст, рекомендую ретельно покататися.
еще отзывы с Peugeot 2008 - 31шт
объявления с Peugeot 2008 - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015