Peugeot 301

(выбрать другую модель)

 301Год: 2023
Пробег: 3.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Access
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Ярослав (Украина, Киев) Дата: 2023.07.26
Расход в городе: 5.5 л/100км, по трассе: 4.0 л/100км, средний: 5.5 л/100км
4 - общая оценка
4 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Хочу залишити свій відгук, так як обираючи авто не зустрічав достатньо свіжих відгуків по цьому авто. Переважно відгуки були по авто 2020 року виробництва або старіші. До цього авто є досвід володіння такими авто як Daewo lanos (2002р випуску), Volkswagen B6 (2008р випуску), Toyota Venza (2013р випуску), Nissan Note (2015р випуску) , Peugeut 2008 (2019р випуску). Усі ці автівки були новими. Щодо Пежо 301 то розглядав ще Шкоду скалу, та сузукі ігніс. Шкоду відкинув через ціну, машина реально якісніша ніж пежо але дорожча і пуста в плані комплектації плюс мотор 1, 6 бензин як на мене то не економний у плані вживання палива. Сузукі по вартості була так само але чекати авто треба було 8 місяців і знову таки комплектація пуста. Мої вимоги під час вибору авто: 1) Авто має бути новим та на гарантії; 2) економічним у плані витрати палива; 3) мати просторий салон; 4) ціновий діапазон 15-17 тисяч $. Пежо 301 повністі підійшов під всі мої вимоги, останнім аргументом була комплектація що мене дуже здивувало. В машині є все необхідне прямо з заводу. Мультимедійна система з 7 дюймовим кольоровим екраном та блютуз, Android Auto та Apple Carplay, кондиціонер доречі блок управління кондиціонером дуже крутий, з першого погляду здається що це клімат контроль, не має цих застарілих перемикачів як на старих жигулях, доречі у ігніс і базовій скалі вони присутні, захист двигуна вже був встановлений, круїз контроль, навіть датчики тиску в шинах є і гумові килимки. Це до речі базова комплектація 301 зараз така. Я додатково тільки зробив тонування вікон та антикор обробку кузова (про це далі поясню). Тепер до недоліків які видно прямо в автосалоні. Дуже погана якість лакофарбового покриття, є багато зафарбованого дрібного бруду та пилу, дуже тонкий шар фарби у місцях де запаска та під капотом. Щодо зафарбованого бруду менеджери автосалону це не приховують і навіть самі акцентують на це увагу, в салоні було 3 автівки і на усіх однакова ситуація з лакофарбовим покриттям. Мене це дуже здивувало так як не на одній новій автівці які були у мене до цього я такого не зустрічав, вважаю що так не має бути. Менеджери автосалону сказали що це біда іспанського заводу де збирають 301й та 2008 пежо. Доречі в салоні стояв 2008 пежо за 23000$ і ви не повірите але у нього з лакофарбовим покриттям та сама ситуація, зафарбований пил та бруд. Якби купував авто за 23000$ то реально через це б 2008 не купив. Такого не має бути на новому авто. Другий негативний момент, метал тонкий та зовсім не оброблений, просто голий метал, тому вирішив зразу зробити антикор обробку, з особистого досвіду знаю що це ефективно і допомагає захистити кузов авто. Мотор гарний, досить жвавий, і в той же час економний 5.5 літрів по місту і у змішаному режимі вважаю не поганим показником. Ходові якості: на ямах на швидкості до 40км підвіска відпрацьовує якось нервово та не впевнено я б сказав, тому на малих швидкостях ями та нерівності краще проходити плавно та повільно, після 40км всі нерівності підвіска відпрацьовує якісно хоча мені підвіска загалом здається м'якою я люблю більш збитий варіант, на пежо 2008 дуже подобається як працює ходова. Окремо хочу зупинитися на шумоізоляції, усі пишуть що вона жахлива що її не має і зразу після покупки авто треба його шумити, я теж себе вже готував до цього, але коли придбав авто і почав на ньому їздити то зрозумів що все не так погано з шумоізоляцією як пишуть. Шумоізоляцію вважаю достатньою та досить на гарному рівні, так це не тойота і не фольксваген але вона нормальна. Я б її порівняв з шумоізоляцією Нісана Ноут. Плюс думаю що бензинове авто працює тихіше і там ситуація ще краща. У перспективі планую додати шумоізоляцію капоту щоб трохи зменшити шум дизельного мотору. Ергономіка салону: теж багато читав що салон не ергономічний, скажімо так ергономіка обмежена але вона є, є відсіки для стаканів, є місце де телефон покласти. Зрозумів що з встановленням підлокітника втрачається багато місця яке саме створене для ергономіки плюс ручним гальмом тоді взагалі не зручно користуватися, отже підлокітник я собі не встановив через це. Висновок: машина не погано, багато чув що її порівнюють з ланосом та називають французьким ланосом, це не так, я володів і ланосом, пежо 301 машина вищого класу ніж ланос. Мені вона дуже схожа на Нісан Ноут. Так авто бюджетне але достойне уваги.
Плюсы: Комплектація; Витрати палива; Дизайн; Простір салону та багажника; Шумоізоляція.
Минусы: Якість лакофарбового покриття, виробнику треба щось з цим робити, так не має бути; Відсутність антикор обробки. Хочаб днище авто треба обробити; Динаміки слабенькі.
Совет: Гарне авто у своєму класі та ціновому діапазоні.
еще отзывы с Peugeot 301 - 40шт
объявления с Peugeot 301 - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015