Chery Tiggo 7 Pro

(выбрать другую модель)

 Tiggo 7 ProГод: 2021
Пробег: 18.850 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo бензин
Компл.: Максимальна
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Максим (Украина, Киев) Дата: 2023.03.20
Расход в городе: 9.8 л/100км, по трассе: 8.5 л/100км, средний: 9.0 л/100км
4 - общая оценка
3 - надежность
4 - комфорт
3 - ходовая
5 - внешний вид
Пересів з Кашкай 2.0, 2016 р.н., бензин, 4х4. Обирав 3 місяці, між позашляховиків схожого класу, короткий список (2), Тойота рав 4 та Хюндай тусон в мінімальній комплектації, відмовився від повного приводу та дорогого бренду. Підкупила гарантія, оцинкований корпус, якість збірки, комплектуючі (ремінь грм, варіатор, турбіна, навпроти..багато). Подивився бато відео. Пройшов 2 тест-драйву на 7про. Перше враження, зовнішній вигляд чудовий (не дивно, якщо знайти інформацію, хто працював над дизайном). Салон спершу здався меншим, задні сидіння комфортні (посадка, сидіння, підігрів, клімат). Коробка дуже нагадує по роботі, як в Кашкай, теж Джатко. Розгін чудовий, в поворотах на великій швидкості крен, але тримається. Експлуатація з 08.2021, їхав і радів) Зараз теж, але є нюанси. Перша проблема через 6 міс, обледеніння дзеркал, механізм заклинив, але, прочистив карткою страхового полісу, і все працює)) до сервісу не звертався, проблема інколи виникає в зимку. Була проблема через 2 роки, 1 раз замерз екран монітору і не вмикався, прогрів машину на сервіс не встиг записатись, спостерігаю. За весь час згадав про повний привід 1 раз, взимку. Запас ходу, для мене малий 650 км на повно баку. Взимку обганяв фуру, між містами, попав в занос, авто гарно справилось, допомогло вийти. Сигналізація є працює. Інколи не бачить пульт, поміняв батарею і все ок, з деяких кутів не закривається автоматично авто, треба тицяти кнопку. Водичка в двері влазе тільки 0.75, а кава тальки маленький стаканчик, середній інколи тугенько. Клімат довше холодить ніж я звик, але мені завжди спекотно)). До авто питань менше ніж до сервісних центрів. Це важливо розділяти. Ось, що напрягало в сервісах: ТО - дурять з першого дзвінка, ціна скаче спочатку від 14 тис грн після розмов.. до 3-6 тис.грн. Далі, в ТО тулять все підряд (що робили і що не робили і не треба було..) завишаючи ціни, тут треба контроль, дзвінок другу, книга відгуків, просити залишити деталі (сам викину), розмова з менеджерами вищого рівня. Був випадок, після ТО, не змогли зробити розвал, сказали пошкоджено передні амортизатори.. щого туди лізли не сказали, ок, написав заяву, чекайте 3 міс. Кажу кермо криве, відповідають експлуатуйте по мінімуму))) Я поїхав до знайомих з 3д, висновок - не закрутили / докрутили рульові балки.. мабуть комусь вони були треба.. історія продовжується. Випадок 2, зловив камінчик на лобове, ледь видно зовні, з салону не видно, сервіс каже треба міняти, проїхав ще 12 тис, все добре. Про СТО та "криві колеса" не буду писати, дурять постійно, контролюйте протектор та тиск (в мене тут датчики). Загалом машина норм, як для родини та для подорожей, для помірного стилю водіння, хоча можна і дати трохи газюлю, вона може.
Плюсы: Вигляд зовнішній, комфорт водіння на довгі відстані, панорама (дітям подобається), 360 камера / паркування. Можна лити 92 - без видимих змін роботи, видимість дзеркал (великі). Навпроти...
Минусы: Сервісні центри, Запас ходу / розхід, підстаканники, часте ТО (кожні 5 тис.км.).
Совет: Для себе відповісти на пару питань: чи потрібен повний привід? Чи достатньо запасу ходу 650 км. (Середня швидкість 110км/год)? Чи напрягатиме ТО кожні 5 тис.км (3-4 далекі подорожі)? Китаєць?) - невже!))
еще отзывы с Chery Tiggo 7 - 13шт
объявления с Chery Tiggo 7 - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015