Ford Kuga

(выбрать другую модель)

 KugaГод: 2019
Пробег: 5.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Компл.: Titanium
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Дмитрий (Украина, Каменец-Подольский) Дата: 2021.09.14
Расход в городе: 7.9 л/100км, по трассе: 5.4 л/100км, средний: 7.1 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
До Куги їздив на європейці Ford Fusion - надійна конячка, але жорстка, не надто прудка і для сім’ї з дітьми вже замала. Куга впала в око ще з першого покоління, однак тоді ще здавалася недосяжною мрією, але ціна та умови по кредиту на фініші продажів цього покоління зробили свою справу :) Проблема вибору в цілому гостро не стояла, основним критерієм були достатні габарити, кліренс, автомат, нормальний двигун та підвіска, мультимедіа, клімат, наявність опцій типу підігріву сидінь, керма, лобового (ніколи не забуду як цієї зими зранку півгодини відчищав сантиметровий шар льоду). В салон по суті приїхав лише для того, щоб проїхатися та впевнитися, що нічого не відлякає в останній момент. З конкурентів насправді нікого особливо не розглядав, по більшості пройшовся по відгуках та подивився тести. Корейця, а тим більше китайця просто не хотілося. Японці були або дорожчі, або в бідніших комплектаціях, або нижче класом та менші за розмірами. Базовий RAV4 по опціях був ніякий, а у схожій комплектації - на $5 тис. дорожче, та й навколо їх зараз - як гною :) Серед французів - 2008 менший по габаритах і на бензині, 3008 - інший прайс. Поряд були салони Renault та VW. Kadjar непоганий, але дорожчий на кілька тис. $ та ззаду все ж таки балка. Duster - хіба що як робоча конячка на фірму або поліцаїв катати :), усе якесь дубове та архаїчне, широченний поріг, через який треба перекидати ногу - посидів 10 секунд, вийшов і не озирався. VW Tiguan - гарно, але надто дорого, T-Roc - теж трохи дорожче, до того ж місця всередні мало, матеріали віддають дешевизною, особливо позаду. Брав 1.5 дизель, передній привід, переплачувати $5 тис. лише за 2.0 та повний привід сенсу не бачив. За такі бабки на фініші покоління можна було б вже комплектацію Lux пропонувати... Там, де в основному їжджу, за стільки років у 99% випадків вистачало і переднього приводу. Коробка Powershift в принципі не лякала, більшість негативу стосується дорестайла, а пробіги у мене близько 10 тис./рік - при нормальній експлуатації ресурсу цілком вистачить. Запчастин достатньо, навіть є альтернативні варіанти вирішення типових проблем. Ціна ТО-3, звісно, кусається, але тут розумієш, на що йдеш, тоді як інші виробники скромно замовчують необхідність та вартість заміни масла в АКПП. По купівлі. Салон давав бонусів на 10 тис. грн. - набрав бризковики, гумові килимки, захист двигуна, тонування трьох задніх дверей. Довелося доплатити ще 3700 грн. Якби знав, що оригінальні килимки такі коротенькі, то точно б не брав. Як наслідок, купив собі потім ворсові Seintex - задоволений повністю. Також поставив оригінальну камеру заднього виду - дорого, 16 тис. грн, але принципово не хотів китайську балалайку, про що не пожалів ні разу. Кузов. Хороший метал, оцинковка - не якась бляха, яку можна пальцем продавити. Якість ЛФП залишає бажати кращого в плані механічної стійкості - є вже кілька маленьких сколів від камінців - на передній кромці капота, дверках та задньому крилі. Спочатку напрягало, але вже змирився. Можна було б затягувати авто в плівку, але вартість близько $1000 відлякувала, а тепер уже й сенсу немає - можливо колись, якщо з’являться більші сколи, підфарбую по КАСКО і затягну. У сучасних машин ЛФП взагалі паскудні - у знайомого пташки обісрали кашкай, машина простояла так кілька днів - на даху злізла фарба. Тяга. Автомобіль почав "їхати" десь після 1500 км, коробка теж призвичаїлася до стилю їзди. Існує невеликий, менше 0, 5 сек, затуп на старті, з часом звик. Аналогічно і при прискореннях - авто задумується на хвильку і тоді "пре" - дизель є дизель. Динаміка до 120 км/год взагалі без питань, далі трішки гірше, але в цілому на прямій оперативно розігнатися до 140-150 - не проблема. Швидкість не відчувається - там де раніше їхав 90-100, тепер можу зловити себе вже на 120-130 :) Керованість та оглядовість. Повністю адекватна, як на мене, руль гарно відчувається, а не такий невагомий, як у тому ж пежо. На нерівностях авто не підскакує, хоча "пральна дошка" трохи передається по кузову. Авто не завалюється в поворотах, однаково гарно веде себе на будь-якій швидкості (Fusion на 140 км/год починав дрібненько "підскакувати"). По оглядовості - напрягає права передня стійка - уже двічі "губив" авто, що рухалося перпендикулярно справа - при певних відносних швидкостях його можна помітити у самий останній момент, особливо якщо те авто маленьке або низеньке. По габаритах - призвичаївся, задні парктроніки та камера заднього виду гарно допомагають. У камери є цікава штука - в меню мультимедіа можна увімкнути затримку і вона буде відключатися лише тоді, як автомобіль набере швидкість близько 10 км/год - дуже зручно, якщо розвертаєшся в якихось виїздах і потім рушаєш вперед, коли авто ще стоїть під кутом і у дзеркала толком не видно, що робиться позаду. Дзеркала - нормальні, зовнішні краї мають трішки інший кут, що дозволяє частково контролювати сліпі зони. З недоліків - під час сильного дощу на швидкості заливає скло бокових вікна і видимість у дзеркалах тоді не фонтан. Світло. Як на мене - цілком нормальне, хоч і галоген. Якогось дискомфорту при їзді вночі не відчуваю. Комфорт. Сидіння на рівні, комбінована шкіра - дуже зручно - влітку не пече, взимку не мерзнеш, як на шкірі, але зате обтягнуті шкірою задні спинки гарно витираються вологою ганчіркою від слідів дитячих капців :) Підтримка поясниці - річ хороша, але трохи не вистачає можливості нахилу самої сідушки під п’ятою точкою. Інколи буває проблема вмоститися зручно при їзді на далекі відстані - чомусь зручно робиться аж після першої сотні км. В довгій дорозі трішки затерпають м’язи ніг, певно тому, що автомат - не працюєш газом і зчепленням, ніякої розминки немає. Кермо зручне, гарно регулюється, але хотілося би більший виліт. Клімат - адекватний та зручний, не знаю, кому там не подобалися кнопки за важелем КПП, але під час руху, коли важіль в положенні D доступ до управління кліматом цілком нормальний. Підігрів сидінь та керма - супер. Підігрів лобового - маст хев, ніколи не забуду як півгодини зранку відшкрябував сантиметровий шар льоду після нічного дощика і вітру на старому фьюжику. Безключовий доступ - дуже зручно, ключик завжди лежить у сумці, відкриваєш двері, просунувши руку в ручку, закриваєш легким дотиком - хоч ліктем, хоч пальцем - немає ніяких проблем закрити машину, коли руки зайняті. Шуми. Сама шумоізоляція дуже достойна, з вулиці почуєте хіба що вітер на 120+ км/год або камінчики з під коліс в арках. З недоліків - на нерівностях поскрипує козирок мультимедіа та пластик центральної консолі, причому не завжди. Пластик кришки багажника з одного боку не пристає щільно, але якогось шуму не чути. Ще торохтіла приблуда на кришці багажника, яка закриває щілину між кришкою багажника та закритою шторкою - зняв і кинув у підвал, якоїсь практичної цінності та фігня не має. Інколи на холостих при натиснутій педалі гальма відчувається вібрація, ніби щось входить у резонанс (почалося десь на 5000 км, на їзду не впливає). На ТО-1 буду насідати на дилера, нехай щось роблять із цими дрібничками. Мультимедіа. Був Sync 3 версії 3.3, нещодавно оновив до 3.4. Покращилася робота з Android Auto - тепер майже немає спонтанних вильотів, вказівники навігації з Google Maps тепер дублюються на екранчику панелі приладів (аналогічно вбудованій навігації) - суперова штука. Інколи став підглючувати Bluetooth - починає перериватисяся звук, секунд через 10 може пройти саме або достатньо на телефоні його вкл/викл. В іншому працює без питань. В цілому можу сказати, що автомобілем задоволений. За свої гроші у порівнянні з конкурентами - дуже достойно. Щоб хотілося виправити - перш за побороти ті незначні скрипи та вібрації в салоні. А додати хотілося б передні парктроніки, бо оригінальної передньої камери, здається, не існує; оригінальний відеореєстратор (300 євро, собака, вартує на офіційних сайтах закордоном) та модем для зв’язку з FordPass (прикольні фішки типу дистанційного запуску двигуна). Звичайно, хотілося б ще "багажник з ноги", але там технічно складно його встановити, та й дуже дорого вийде.
Плюсы: - динаміка, керованість, підвіска; - шумоізоляція; - оцинкований метал хорошої товщини, а не консервна бляха; - купа опцій типу підігріву сидінь, керма, лобового, клімат-контроль.
Минусы: - періодичні скрипи в центральній консолі та дуже рідко в задній частині авто; - мертва зона за правою стійкою; - механічно слабовате лакофарбове покриття, камінці роблять сколи на раз-два; - сітка підігріву лобового трохи відблискує у світлі зустрічних фар; - в сильний дощ на швидкості заливає скло передніх дверей - як наслідок погано видно у дзеркла; - інколи не вдається зручно вмоститися у водійському сидінні :)
Совет: Нове є нове, машина варта своїх грошей - конкурентів у конкретно цієї комплектації на фініші продажів просто не було.
еще отзывы с Ford Kuga - 87шт
объявления с Ford Kuga - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015