Suzuki Ignis

(выбрать другую модель)

 IgnisГод: 2021
Пробег: 5.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 бензин
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Олесь (Украина, Киев) Дата: 2021.07.31
Расход в городе: 4.5 л/100км, по трассе: 4.0 л/100км, средний: 4.2 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Доброго дня. Зареєструвався спеціально, щоб залишити відгук про свою машину. Більше десяти років машини не мав і навіть за кермо не сідав. Цю забрав із салону в Києві у травні цього року. Застерігаю, відгук буде дещо необ'єктивним із-за ейфорії від усвідомлення зміни статуса з пішохода на водія))). Спочатку думав взяти равон, бо він найдешевший ))). Був освистаний і ошельмований всіма, кому повідомляв про свій вибір. Розкаявся. Почав обирати між Пежо 301, Хюндай акцент, Сузукі вітара. Ігніс мені подобався вже тоді, але на механіці в Україні не було. Пежо 301 при огляді не сподобався, мій висновок-машина для таксі. Ціна магнітоли і доплати за колір вирівнює її з ціною на ігніс. В салоні до цієї моделі таке відношення ніби це не Пежо. Точніше Пежо, але не таке як треба Пежо. Акцент теж в ціну з ігнісом, збірка Індія. На мою думку двигун 1.4 для цієї машини не достатньо потужний. Також багато поганих відгуків про роботу і надійність двигуна. Якби за цю ціну був двигун 1.6, висока вірогідність, що взяв би цю машину. Зупинився на Сузукі вітара в базовій комплектації. В салоні відношення до клієнта сподобалося більше. Але тут з'являється ігніс на механіці! Тепер він мій. До вітари як і раніше ставлюсь прихильно, але вже її брати в базовій комплектації з ковпаками не комільфо. Вибачте. Чому саме ігніс? Японський японець. Споживання пального. Розміри. Кліренс. Якби не кліренс швидше за все не брав би. На сьогодні ще не шкодую про зроблений вибір))). Стосовно розмірів, єдина проблема розміри багажника, багато гостинців із села не вивезеш))). Троє дорослих ззаду не помістяться. Для чотирьох пасажирів у салоні місця достатньо (велетнів ще не возив). В місті потужності вистачає. На трасі дається взнаки легкість автомобіля, але до 130 розганяв, тримається краще за Ланос. Споживання пального на такій швидкості виростає до 6 літрів. 90-100 кілометри на трасі легко 4 літри. По Києву 4.5. Можливо зимою буде інакше. Якщо заряджений акумулятор, обгони виконує досить впевнено завдяки так званій гібридній системі. При 4 людях в салоні і напханому багажнику динаміка сильно втрачається. Якщо при цьому увімкнути кондиціонер, починаю глохнути при спробі зрушити з місця. Але з дружиною і дитиною їздили в Одесу то все було нормально. Основними перевагами цього авто бачу оригінальність дизайну і витрату палива. Вибачте, що мало технічних подробиць, але я тільки вчуся))). Всім добра і удачі на дорозі.
Плюсы: Оригінальний дизайн, розміри,кліренс, витрата пального.
Минусы: Поки що не бачу.
Совет: На мою думку це чудова машина.
еще отзывы с Suzuki Ignis - 5шт
объявления с Suzuki Ignis - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015