Skoda Karoq

(выбрать другую модель)

 KaroqГод: 2020
Пробег: 7.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.4 turbo бензин
Компл.: Style
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Oleksandr (Украина, Киев) Дата: 2021.05.27
Расход в городе: 14.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
2 - общая оценка
4 - надежность
3 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
До цього авто 5 років їздив на SIAT Lion з двохлітровим дизельним мотором, автомат DSG-7. Спочатку, першу 1000 км я був у захваті! Комплектація Style + додаткові опції, майже топчик. Високий (великий кліренс), м’який (порівняно з СІАТом). Виїхавши з салону, та доїхавши до офісу, попершах навіть був в захваті від динаміки – легко стартує, легко розганяється, легко керується. Так само, якось з першого разу, як на мене дуже просто, мій iPhone11 бездротово підключився до автівки через Apple Carplay. Великий кольоровий дисплей і відразу відтворення Waze, без якого напевно зараз ніхто не їздить. Це було дуже добре. Мусю сказати, що я хотів авто з дизельним мотором, АЛЕ на момент купівлі, зі слів менеджерів Шкоди Авто, були проблеми з дизельними двигунами – пересертифікація, і потрібно було чекати декілька місяців, які ми не могли собі дозволити. І нам запропонували цей, TSI 1.4 150 к.с. Це авто дійсно гарне, й має якісь переваги, але проїхавши вже 7000 км за кермом, і в місті, і на трасі, зараз я би НЕ придбав це авто. 1) Витрата пального НЕ відповідає ніяким паспортним заявленим значенням! Спочатку я думав, що потрібна обкатка, але дедалі розумів що це не так. Пересівши на бензинове та більше авто, моя манера водіння й так кардинально помінялася, але значення поточної витрати мене просто вбивають та нівелюють більшість переваг. По місту – іноді доходить до 14 літрів (заправляю WOG 95 Mustang), по трасі – 10 при максимальній швидкості 130 км/год. Один раз спеціально поставив на круїз-контроль при швидкості 109 км/год і проїхався з Києва до Житомира – середня витрата була 8.1 літра. Середня витрата за всі 7000 км пробігу – 10.8 л на 100 км. І це при заявлених ТТХ: в місті 7.59, на трасі – 5.61. Що ще тут треба говорити. 2) Другий недолік, тісно пов’язаний з першим – об’єму баку в 50 літрів при ТАКИХ витратах абсолютно недостатньо і це дуже прикро... 3) Об’єм багажнику – він тупо маленький. Я маю з чим порівняти, і в нього влазить стільки ж як в мій СІАТ ЛІОН: з одним і тим самим багажем їздимо втрьох (я, дружина, дитина) до батьків, тому я точно знаю про що пишу. Так, якісь ці плюшечки від Шкода такі як гачки, сітка в багажнику це напевно супер, але… 4) Напевно самий кричучій для мене дискомфорт це блін система Apple CarPlay. Щоб ви розуміли я вже тричі скидував налаштування до заводських. Вона постійно висне, вже напевно двічи прилітали обнови прошивки, я їх встановлював – і в мене таке враження що стало гірше, ніж було. Пам’ятаєте, я писав як все легко відбулося вперше… тепер ні при яких «танцях з бубном» в мене телефон НЕ взаімодіє з автівкою БЕЗДРОТОВО! Тільки по шнурку, а це не дуже зручно... 5) USB Type-C!!! І це капець… Через місяць колезі взяли Toyota Rav4 Hybrid і навіть у японців звичайні USB! Зато тут - Type-C… я вже мовчу про те, що довелося міняти дроти, флешки і таке інше… Надійність цього Type-C як виявилося – ніяка. На наших дорогах, на ямках, ці роз’єми не втримують ані кабель, ані флешку, і в першому випадку – в тебе відвалюється телефон, а в другому – переривається музика, а після відновлення, вона починає програватися з самого початку… А ще забув додати. Практично 90% випробуваних перехідників з Type-C це авто НЕ ПІДТРИМУЄ! Навіть куплені в Розетці, про китайські взагалі мовчу. 6) Відсутність будь-якого карт-рідеру. При цьому його система не підтримує сторонні… 7) Немає запасу потужності на трасі. Що я маю на увазі. Наприклад ви рухаєтеся в колоні на швидкості 110-120 км/год і хочете обігнати тих, хто попереду Вас, Ви наче орієнтуєтеся що Вам повинно вистачити відстані до зустрічних авто, Ви робите маневр, тиснете на акселератор і… зависаєте на місці. Після СІАТ вперше це було дуууже дивно. Тепер знаючи це, подібних маневрів просто не роблю. 8) Ну і платня за великий кліренс – я так назву, якась НЕманевровість або якась некерованість. Я звичайна людина, і просто їздю на автівці, не фанатіючи і може не фахово називаю ті чи інші речі. Але, знову повторю, в мене просто немає з чим більше порівнювати, але після СІАТ, який таке враження вгризався в дорогу і ЗАВЖДИ її тримав, Карок пливе… і не в гарному сенсі, а так, що від подібного плавання в тебе холоне в пузі… 9) Постійні баги додатку Skoda Connect. Закриваю авто, відхожу, захожу в додаток – він повідомляє що автівка розблокована… І так через раз. 10) Я ж писав, що в мене Стайл плюс комплектація. Однією з фішок я обрав FullHD LED фари. Так вони класні. Але саме на таких я й їздив на Сіаті з2016 року. Саме тому на інші я просто не міг погодитися. FullHD LED фари – на мій погляд це обов’язкова складова будь-якої сучасної автівки. Нажаль, в мене вийшов якийсь негативний відгук, але я написав про те, що турбує саме мене, без передьоргування і на 100% щиро. І зараз, я би точно НЕ вибрав це авто, і за першої ж можливості обов’язково пересяду в інше. До речі, увагу до Шкода привернуло моє тимчасове протягом десь двох тижнів користування Шкодою Октавія А7 2017 р.в. з двухлітровим дизелем. І та Шкода – була дійсно класна!!!
Совет: НЕ купляти, особливо з бензиновим двигуном.
еще отзывы с Skoda Karoq - 13шт
объявления с Skoda Karoq - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015