Citroen C5 Aircross

(выбрать другую модель)

 C5 AircrossГод: 2020
Пробег: 18.600 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Юрій (Украина, Харьков) Дата: 2021.03.30
Расход в городе: 6.2 л/100км, по трассе: 5.6 л/100км, средний: 6.0 л/100км
5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Витрати пального середні - 6 л/100км; витрати місто: середні -6, 2л/100км; найменьші — 5, 2л (пізно ввечері місто, відстань більше 10км), вдень без заторів 5.8л, з заторами - 6.8л (старт-стоп вимкнено). Відстань 2-6 км витрати 7л. Двигун влітку прогрівається до 90С - при пробігу 3км, при температурі повітря 0+5 - 7км, при температурі -10 - 12км.. Витрати за містом найнижчі - 4.8л/100км ( швидкість 80-100 км/год) (Харків Полтава - ремонт дороги). Взимку при -10-15 витрати по місту + 1.5-2л. Доливав AdBlue по 10 л кожні 4000 км. На 6800км була оновлено ПЗ, після чого робота коробки стала значно більш плавна, перемикання взагалі не помітні, зменшились витрати палива, Android Auto підключається за 2 секунди, працює без проблем (вимагає якісний кабель для підключення). Недолік - неможливість придбати додатково функцію автоматичного перемикання світла ближнє-дальнє; коли порожній багажник зад стрибає на нерівностях але достатньо в багажник помістити пару паків води і дійсно з’являється плавність руху. Мої критерії вибору авта: тип SUV (зручність посадки висадки, мої зріст 191см, вага 105кг), зручне комфортне крісло; довжина авто не більше 4400-4500; багажник >430л; витрати пального не більше за попереднє авто (Nissan Qasqai 1.2), двигун Евро-6, коробка автомат, обов’язкове оснащення - датчики паркування, камера паркування, круїз контроль, контроль смуги руху, екстрене гальмування, датчики дощу та світла, дзеркало з автоматичним затемненням, медіа з підтримкою Android Auto. Я не є фанатом якоїсь одної марки авто, вважаю, що 100 000 км 3 роки, поки діє гарантія, проїде люба марка. Вибір між Nissan Qasqai, X-Trail, Opel Grandland X, Skoda Karog, Seat Ateca, Renault Kadjar, Mazda CX-5, CX-30, Ford Kuga, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Peugeot 2008, 3008. Сitroen спочатку взагалі не розглядався. Спочатку вибирав авто в якому я зможу комфортно сидіти. У більшості машин крісло водія розраховано на людей середнього зросту і комплектації. Nissan Qasqai, X-Trail - звичайне крісло водія досить комфортне але якщо у комплектацію додати потрібні мені електронні помічники - то в тих комплектаціях - спортивні сидіння з значною боковою підтримкою яка впинається мені в боки та стегна або треба мудрити з індивідуальною комплектацією яку чекати 2-3 місяці. Opel Grandland X, Seat Ateca, Ford Kuga– для мене незручне крісло водія. Renault Kadjar - те саме що Qasqai тільки простіше. Hyundai Tucson, Kia Sportage - вигляд салону дуже аскетичний, а в топових версіях спортивні шкіряні крісла (мені некомфортні). Mazda CX-5, CX-30 - великі витрати пального, велика ціна потрібної комплектації. Skoda Karog – переднє крісло пасажира - підголівник комфортно налаштувати для дружини (зріст 163) не зміг. Peugeot 2008, 3008 - маленьке кермо - треба погратись щоб налаштувати крісло комфортно і при цьому бачити панель приладів. В салоні Peugeot менеджер запропонував C5 aircross, сів у крісло і зрозумів, що можна обговорювати умови придбання та комплектацію, настільки комфортні крісла, як вдома перед телевізором. Навіть після 10 годин за кермом спина в порядку.
Плюсы: Комфорт, плавність руху, надійність, керованість, низькі витрати на утримання.
Минусы: Задня підвіска стрибає на нерівностях при порожньому авто.
Совет: Обов'язково тест-драйв.
еще отзывы с Citroen C5 Aircross - 10шт
объявления с Citroen C5 Aircross - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015