Toyota Camry

(выбрать другую модель)

 CamryГод: 2017
Пробег: 2.500 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 2.5 бензин
Компл.: Prestige
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Yuriy (Украина, Ивано-Франковск) Дата: 2018.05.16
Расход в городе: 13.5 л/100км, по трассе: 7.5 л/100км, средний: 11.5 л/100км
4 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
Придбав в січні 2018, до того їздив на KIA Magentis 8 років, тому можу порівнювати тільки з нею. М`яка і плавна. Особливо на дрібних нерівностях, залізно дорожніх переїздах. Спочатку помітив що легко пробивається підвіска на більших ямах і лежачих поліцейських, потім прочитав на якомусь форумі що з салону можуть йти перекачані колеса. Спустив з 2.7 до 2.4 стало краще. Розхід. Траса 7 спокійна їзда (100-110). 9 швидка їзда (150-160). Місто 13-14 (короткі поїздки 3-5км, кілька світлофорів, без пробок). Дуже великий розхід поки мотор ще не прогрівся, тому думаю якщо по місті їздити на більші відстані то розхід буде менший. Динаміка. По відчуттях однаково з Magentis, хоча по паспорту на секунду швидша. Інколи таке враження що машина могла б швидше розігнатись, але електроніка робить все для плавності. Для мене незвично працює педаль газу - якщо педаль натискати по трішки, то їде в натяжку, ще трішки - знову в натяжку, і т.д. а потім в якийсь момент кидає на кілька передач вниз і йде прискорення (мені здається в Magentis прискорення було більш пропорційне до натискання педалі). Також відчувається більший запас потужності на великих швидкостях (за рахунок 6 передач проти 4) ні на Magentis. Дизайн зовнішній і внутрішній подобається більше ніж в попередніх Camry. Подобається підлокітник і маленька ручка АКП (рука зручно лягає). Багато місця в підлокітнику. Зручна поличка на телефон. Торпедо покрита м'яким пластиком. Ззаду є 2 USB зарядки, зручно якщо дітям включати планшет. Місця ззаду ногам багато. Якщо поставити два дитячі крісла то між ними буде тісно, бо крісла встановлюються десь на відстані 20см від дверей (не знаю, може то у всіх так). Крісла зручні з електроприводами і поперечною підтримкою. Нема пам'яті положень крісла. Шкіра м'якша ніж на Magentis, сидіти зручніше, але набагато швидше утворюються зім'ятості. Кермо з електро-підсилювачем, набагато легше крутити ніж на Magentis. Дуже багато кнопок, трохи важко привикнути їх тактильно знаходити. Широкий діапазон регулювання положення керма. Шумоізоляція - в загальному хороша, краща ніж в Magentis. Сильно чути якщо летить болото по аркам. Також шум коліс (на штатній резині) і вітру на великих швидкостях. Порівняно з Magentis багато різних функцій - адаптивний круїз, адаптивне дальнє світло, утримання в полосі, екстрене гальмування, парктроніки, камера заднього виду, блутуз, розпізнавання знаків... Є датчики тиску в шинах. Можна бачити тиск в барах по всіх 5 колесах (запаски теж). Дзеркала з підігрівом, складаються при натисканні на кнопку. Нема можливості настроїти щоб складались при закриванні машини. Є можливість налаштувати інше положення дзеркал для заднього ходу (ще не пробував). Фари світять гарно. Адаптивне дальнє працює в основному адекватно. Деколи може сприйняти вуличне освітлення за машину. Є омивачі фар. Але нема для них окремої кнопки (працюють тоді коли і щітки) і зимою можуть замерзнути у висунутому положенні. Безключовий доступ дуже зручний. Легко відкрити/закрити машину коли дитина на руках наприклад. Не треба шукати брелок в кишені. Гарна підсвітка салону, ручок. Достатньо до машини просто підійти і вона вже підсвітиться. Магнітола виконує свої функції, але виглядає простенькою в порівняні з планшетами які коштують 100$. Екран міг би мати краще розширення, могло б бути трохи більше настройок. Глянцева поверхня магнітоли легко дряпається і швидко вкривається порохами. Місце під флешку закривається кришечкою і захищає її. Щітки гарно працюють і вода розпилюються більш рівномірно, а не струйками. Нема підігріву щіток (на Magentis був). В стані спокою щітки не можна підняти бо впираються в капот. Тобто зимою треба буде ставити в сервісне положення кожен раз коли треба підняти щітки. Незручно розташовані кнопки підігріву сидінь (майже біля правого ліктя). При їзді потрібно відволікатись від дороги щоб їх знайти. Як на мене кнопки в районі клімат контролю були б зручніші. Підігрів працює тільки коли водій/пасажир в сидінні. З одного боку плюс, бо можна його залишати включеним на всю зиму. З іншого боку мінус - бо крісло не нагріється поки згрібаєш з машини сніг. Є три рівні підігріву. Нагрівається доволі швидко. Я знав це коли купляв машину, але мені все рівно дивно чому в машині такого класу нема підігріву руля! В сестри на Kia Rio є, а в мене нема. Багажник великий. Вміщається велика коляска. Дно не рівне, там де запаска є підвищення на кілька см. І таке враження що там є запас, щоб його зробити рівнішим. Як на мене дивне рішення. Також петлі дуже великі, коли закриваєш повний багажник можна щось поламати чи погнути. Є ручка з середини щоб закривати багажник. Повнорозмірна запаска. Дверка важча ніж в Magentis, солідніша. Але якось було важко підібрати силу щоб не грюкнути і закрити з першого разу. Дуже широко розкриваються передні двері, при моєму невеликому рості важко дістати щоб закрити. Коли закривати двері при відкритих вікнах вся начинка трясеться (таке враження що розвалиться). Двері не закриваються на швидкості (в Magentis закривались). Двері не прикривають пороги. Деколи деренчить права дверка при музиці на 50% гучності. І на нерівностях щось поскрипує в районі правого дефлектора. При продажі ховали кабель під відеореєстратор, може щось не докрутили. На ТО попрошу щоб глянули. Камера забруднюється якщо мокро. Непогано було б якщо вона закривалась шторкою. ЛКП - легко дряпається. Метал тонший ніж в Magentis. Машиною задоволений. Хоча думаю був би задоволений й іншими аналогами - нова машина :)
Плюсы: М'яка, простора, комфортна.
Минусы: ЛКП, нема підігріву руля, розхід, не завезли нові мотори (які в США).
Совет: Машина для комфортного пересування.
еще отзывы с Toyota Camry - 114шт
объявления с Toyota Camry - 13шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015