KIA Sportage

(выбрать другую модель)

 SportageГод: 2017
Пробег: 15.900 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 2.0 turbo дизель
Компл.: Business
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Ігор (Украина, Львов) Дата: 2018.04.08
Расход в городе: 10.5 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.2 л/100км
4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
ВИБІР. Хотів паркетник. Передивився купу оглядів. Глянув на мотори, комплектації, що пропонують виробники і вибір впав на Cпортейдж. Пішов, проїхався і купив. Спеціально не ходив на інші тест-драйви, аби менше було мук вибору. Та й вважаю, що перше знайомство може бути оманливе. Можливо не усі зрозуміють такий підхід, але коли у тебе обмежений бюджет, то такий варіант норм. До речі, Cпортейдж сподобався відразу, як по їзді, так і по салону. Ззовні, я його обрав ще до того, як побачив зблизька – не розчарував. МОТОР, ЇЗДА. Потужності вистачає. При обгоні підхват відчувається, як на 130, так і на 150. Про 110 я і не кажу. До 130-140 є ще певний запас, такої преміальної легкості, що додає задоволення від їзди і обгону. Коли їде колія машин, корейці поставили чарівну кнопку DriveMode, що включає спорт режим. Дуже допомагає. Режим не дозволяє мотору опускати оберти менше 1700-1800. Це початок діапазону з найкращою тягою. Ще руль стає тяжчий і педалька газу швидше реагує, хоча це все деталі. Основне, що від цього є ефект у їзді. Звичайно, хотілося б, щоби можна було самому міняти налаштування, але це вже інша ціна. Сам тестував розгін до сотні. У 10.3 вклався, по паспорту 9.5. У машині двоє і повний бак солярки. Коли притримав гальма і чуть підгазував, для більш різкого старту - вийшло 9.9. Міряли по секундоміру, тому +/- паспортні дані вважаю прийнятними. Зимою вдалося попробувати повний привід у дії. Їхав у заметіль – просто задоволення. РОЗХІД. У мене середній 8-8.5 л/100км. Траса 6-7 л/100км. Місто - все залежить від завантаженості дороги – буває і 11 л на сотню. Пробував економи. Менше ніж 5.6 не виходило. І це, дорога майже без машин і світлофорів. Тут, як на мене свій вклад робить гідротрансформатор, якому потрібні оберти валу аби тримати муфту щеплення. Він і не дає економити на холостих. Що ж, за комфорт треба платити. КОРОБКА. Нарікань не має. Можна до неї привикнути. На низи переходить нормально. Мінус – не дає економити. Мені б поєднання цього мотора і ручку, але машина одна на двох з жінкою, тому має бути автомат. Дуже класна штука – система утримання при русі вгору. Якщо цю штуку помножити ще на повний привід, то рух вгору навіть на гравії – дрібничка. Хто живе у Львові і знає виїзд з Луганської на Стрийську, мене зрозуміє ;). КУЗОВ. Дверні карти не закривають низ кузова, як наприклад у СХ-5 чи Тігуана. Тому виходити з машини і заходити треба вчитися, або постійно носити з собою щітку для одягу. Тут Спортейдж грязнулька. Покраска - слабке місце. Ще трохи і перестану звертати не це увагу(маю на увазі ідеальний вигляд). САЛОН, БАГАЖНИК. Ергономіка німецька - подобаєтеся і зручно. Ніколи не думав, що підігрів крісел, насправді така класна опція. Прогрівається дуже швидко. Зимою сідаєш у холодний салон і є відчуття теплоти. Тобі все одно, що салон ще не прогрітий. Підігрів руля – теж плюс. Пластик місцями досить сумнівної якості, легко пошкрябати. Багажник великий, але зручності не вистарчає. Десь у думці є порівняння з Тігуаном. Шумка слабенька. Найбільший гул проникає з корми і від дзеркал. Із збільшенням швидкості наростає. ВИСНОВКИ. Зараз машинка пройшла вже 16000 км. Прошов перше ТО. Скарг не було. Поки тільки солярка, омивач і заміна масла, фільтрів. Попри недоліки Спортейдж тішить і є бажання порулити.
Плюсы: Потужний мотор, хороша комплектація, німецька ергономіка, повний привід, просторий салон.
Минусы: Слабка шумоізоляція, дверні карти не прикривають кузов, ніжна екофарба, місцями дешевий пластик поганої якості.
Совет: Кожному своє. Недоліки описав, якщо вони прийнятні, то можна купляти.
еще отзывы с KIA Sportage - 165шт
объявления с KIA Sportage - 4шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015