Toyota Corolla

(выбрать другую модель)

 CorollaГод: 2017
Пробег: 5.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 бензин
Компл.: Active
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Анатолій (Украина, Киев) Дата: 2017.12.19
Расход в городе: 8.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.0 л/100км
4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
4 - ходовая
4 - внешний вид
Критерії вибору нового авто були прості: седан, не ручна коробка, місткий салон. Дизайн був вторинним, важливішими були суб’єктивні зручність та ергономіка. Звертав увагу на системи безпеки та конструкцію підвіски. Переваги надавав відомим брендам. Враховував обмеженість бюджету та орієнтовну вартість наступного володіння. Ліквідність не була критерієм. Умови експлуатації – в основному Київ. Стиль водіння – спокійний. Стаж водіння – 170 тисяч. До цієї у мене було дві машини. Вивчив комплектації, начитався відгуків – і у фінал вийшли Corolla, Polo та Octavia. Після оглядин у салонах та тест-драйвів за явною перевагою перемогу здобула Corolla Active 1.6 CVT 2017 року. І зараз – після трьох пір року (літо, осінь, зима) та 5 тис пробігу можу сказати, що не помилився у виборі. Якщо коротко – автомобіль-середнячок. Не тому що «посередній», а тому що «золота середина» між динамікою, ціною, комфортом та комплектацією. Якість збирання – найвища оцінка. Все це моє суб’єктивне враження. Про надійність говорити ще занадто рано. Але відсутність ТО-0 (на 1тис пробігу) вселяє надію на надійність. Дизайн будь-якого авто – суб’єктивне, дуже особисте і глибоко інтимне. Подивитися та оцінити комплектації зможете у салонах. Зверну увагу на деякі особливості, які відкриваються у процесі експлуатації. За замовчуванням налаштовані на спокійну, навіть ліниву, їзду. Реакція на педаль акселератора трохи «загальмована». Затримка некритична і дозволяє вчасно пірнути у прогалину сусідньої смуги чи прискоритися для обгону на заміській дорозі. Просто сильніше притиснути педаль. Звикнув швидко. Навіть сподобалось – менше метушусь. Вмикання режиму Sport не додає потужності чи крутного моменту – зникає «загальмованість» реакції і з’являється повна адекватність відклику двигуна на натискання педалі. Використовую зрідка – за настроєм. Навіть у поспіху вистачає «нормальної» динаміки. Я у захваті від налаштувань трансмісії. Розгін дуже плавний. Як натиснув – так і поїхав. Кількість обертів двигуна на динаміці розгону майже не позначається. При спокійній їзді – взагалі немає. Відчувається, що над зв’язкою двигун-варіатор ретельно попрацювали. Можу сказати, що для нормальної, адекватної їзди (у рамках «безкарних» швидкостей) динаміки вистачає з запасом (нормальне завантаження для мене – 2-3 пасажири та їх речі). Це не «запальничка», але далеко і не «корова». Апетит нормальний і очікуваний – проти фізики «не попреш». У цифрах (за умов близько 5°С, на прогрітому двигуні, середнє завантаження, с нормальним трафіком, по бортовику) виглядає так – при середній швидкості 60 (місто без світлофорів) – 4.9-5л., при 80 (намагався тримати 100) – близько 6-6.3 л, при 100 (намагався тримати 130) – 7.8-8л. Прогрів двигуна та міські пробки звичайно коригують ці результати. Пробував зменшити розхід, перемкнувшись на ручне керування – перемикаю і підвищую передачу з 6-ї на 7-у. Ефект дає тільки на «міських» швидкостях при не завантаженій дорозі (бо, само-собою, акселератор стає «пустим»). На «заміських» швидкостях такий фокус не працює – розхід не змінюється. Ще раз оплески за налаштування двигун-варіатор. Не чекав від цього авто такої адекватної «рульожки». Паркування, міські маневри – легко та невимушено. На заміських дорогах (якщо немає вибоїн) – просто притримуєш кермо. На швидкості 149 (на Бориспіль) їхав без напруження. З наростанням швидкості кермо реально «важчає». У «швидких» поворотах якогось помітного підрулювання не потребує. У мене був улюблений поворот, на якому на попередньому авто я тренувався у вправі «передній привід витягається додаванням газу». Тепер я позбавлений такої розваги. По комфортності можу сказати так – авто просто «інформує», що от саме зараз воно проїхало вибоїну. На «дорослих» ямах, які проґавив, підвіска поводиться дуже достойно. Дискомфорту у сідницях і попереку не відчувається. «Лежачі поліцейські» – ну а хто ж їх любить? Поперечних та поздовжніх розхитувань кузову не спостерігав. Суб’єктивно – перестав внутрішньо «групуватися» у передчутті «тарх-бабах-ой» перед раптовою ямою. Влітку пару разів попав на «пральну дошку». Було зовсім погано. Але після заміни шин на зимові у тих же самих місцях комфорт поліпшився кардинально. Висновок – «стокові» шини занадто жорсткі. Гальма мабуть саме визначне у цьому авто. На тест-драйві вперше загальмувавши за звичкою «від душі» я мало не ткнувся писком у кермо. Потім звик. Декілька разів навіть подякував виробникам за таку ефективність гальм. ABS спрацьовує очікувано. Не траплялося спрацювань влітку при трясці – тільки взимку на льоду. Спробував роботу VSC (стабілізації) та TRC (протибуксувальна). Умисно «хуліганив» на гарно засніженій дорозі з колією. Приємно та адекватно «витягує». Не рекомендую вимикати ці системи. Але сильний сніг показав, що замети глибиною по коліно – ворожа стихія для цього авто. По снігу сантиметрів у 20-30 чи розбитій сніжній колії їде впевнено, а от глибше – це стоп. Як, мабуть і більшість «двоколісних» авто не на механіці. При екстреному гальмуванні автоматично вмикається «аварійка». Мабуть це добре. У салоні відносно тихо. Але урчання двигуна та підвіску все-таки трохи чутно. Найбільше допікає звук камінців по днищу та аркам. Крім цих, ніяких інших звуків, в тому числі аеродинамічних, від авто не чув (ну, якщо не враховувати шуми вентилятора клімат-контролю). Виходячи з того, що всі звуки переважно у низькочастотній частині спектру, то є над чим ще працювати по віброізоляції. Дуже непогана оглядовість. Передні стійки практично не заважають. Камера заднього огляду – достатньо підступна річ, коли її намагаєшся її використовувати як повну альтернативу дзеркалам. Але з часом зрозумів – на початку маневрування заднім ходом – виключно дзеркала, і вже на самому прикінцевому етапі, для «ювелірного підкату» – камера. Треба мати «під рукою» ганчірочку, щоб періодично протирати об’єктив. Автодоводоводчики скла встановити принципово неможливо, або це буде невиправдано дорого. Електронно-комп’ютерне покращання функцій позбавило цієї звичної для мене функції. Захист двигуна, що іде у комплекті, не закриває все, що треба закривати пристойній дівчині у наших умовах. Тому треба ставити повноцінний. Вмостився швидко. Для людини нижче середнього зросту та вище середньої вгодованості знайшлася дуже зручна посадка. Але підлокітник виявився непотрібним – він десь далеко ззаду і знизу. Можливості організації багажника зовсім ніякі. Довелося перевернути запаску та організувати «гадюшничок» всередині її диска. Підігрів керма розглядав як не таку вже і потрібну опцію. Але коли настали холоди – змінив свою думку. Хоч і не по всьому колу, але це спасіння для рук, поки нагріється салон. Загальне враження від авто: не видатна, але гарно спроектована, гармонійно налаштована по двигуну-трансмісії-пдвісці, якісно зібрана машина за адекватні гроші.
Плюсы: Трансмісія. Ергономіка. Підвіска. Якість збирання.
Минусы: Організація багажника.
Совет: Авто для спокійного стилю водіння.
еще отзывы с Toyota Corolla - 188шт
объявления с Toyota Corolla - 8шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015