Renault Duster

(выбрать другую модель)

 DusterГод: 2016
Пробег: 20.000 км
КПП: мех.
Привод: полный
Двигатель: 1.5 turbo дизель
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Maks (Украина, Львов) Дата: 2017.09.24

5 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Рік катаю це авто. Перед тим мав прекрасну і надійну Октавію 1.8 турбо, думав лишити, але продав знайомому щоб час від часу на ній прокататися))) Тепер про Дастер. Перше правило - говорити погане про Дастер може тільки власник Дастера))) Я рибалка і черпати на Шкоді мені набридло все що можна. Розглядав купу варіантів, але вирішив таки взяти нове авто ніж б\у із сумнівною історією.. Тест драйв - перше враження - пилесос, зате високий. Думаю, фіг з ним, обкатку пройде і буде ок.. Купив. Перший день ДТП із співробітником. Не бачив його на парковці. Наїхав йому задом на капот. Казав він, що було страшно)) ну ок. В мене мала бойова царапина на бампері)) Наступного дня була темрява, дощі і я поїхав за Львів кататися по гівнах. Фігачив по ямах, калюжах, грязюці.. Як вернувся, то жінка офігіла - машиа була вся в болоті, таки він грязнуля повний)) Перша поїздка із сімєю на рибалку - тупо їхав по полю, час від часу виходив і дивився чи проїду. Кут передка таки зашибісь продуианий... По трасі розкачав нормально... Але на авантюрні обгони як на шкоді не ризикував, бо пилесос таки) Комфорт так собі, панель так собі, але не смердить як в попередній моделі. Смущало мене купа речій після чехо-німця в плані комфорту і продуманості авто, але я хотів малий розхід і великий кліренс. це і отримав... Перші сніги у листопаді, сильні сніги, і тут я себе відчув домінуючим члєном на дорозі: пагорби, високі колії - все до сраки, все проїздить. Час поїздки що на Шкоді, що на Дастері до Тернополя мені складав 2 год, бо на шкоді приходилось багато гальмувати а пагорбах, а потім гнати, а а Дастері я фігачив 90 і пофіг пагорби, ями і виїзджені асфальтові колії... Розхід до блимання лампочки - 600 км. Борт комп присвистує по літражу, та і не такий прікольний як в німців.приходилось читати інструкцію про задумки французів. Зара в мене стабільно показує 6.3, в жінки чомусь 5)))) За рік звик, х з ним)) Зиму сувору відкатав на ура, я знав, що в крутіших кросоверах все крутіше ніж в мене в плані безпеки, але я з того покоління, що вчилися їздити на Ладах в зимку на літній гумі, тому відкатав обережно і без ексцесів... Весна-Літо - їздив по місту і в срань. Все гуд. Перше ТО викачали з мене десь до 2500 на всяку планову х..ню, яку б я зробив за половину чи менше, до 30 тищ поїзджу, може косяки заводськи вилізуть і кажемо чемно 'до побачення'. На аступне ТО мені вже заспівали 4500, бо тормозні колодки мінєти будуть.. За який х..?) За рік ми полюбили Дастера ще більше) Спати в ньому можна як на дивані. Кум там три дні спав і дуже йому сподобалось. Задні двері короткі - зручно витягати на парковці малюків... Раз відчув таки що у нього чтири на чотири, коли заїхав на глину в дощ, був спуск, ну мене туди сюди крутило, а потім на підйомі на режимі 4wd lock не міг виїхати, бо сраку в рів зносило(перестрах відчував) в ключив режим 'auto' і дізельок на малих обертах попер вперед вгору іми виїхали. Радості не було меж і це на заводській гумі!)) В горах теж комфортно їздити в межах розумного. Там де моїдрузі на Хілуксах і Патролах проїздять - не пхаюсь. Глупо щось доказувати. Мене пре що вона мяка, бо це все-таки кросовер з платформою B-0, а не рамний джип - це треба памятати щоб не викрутити кузов і не бавитися в джипера. Кондюк дує норм, не відчув в тому плані ніякого дискомфорту після кліма контролю. Багажник більш менш, після шкоди важко це назвати багажником взагалі, але там є ще резерв в запасці і я там маю купу рибальського мотлоху, шампури, сокири, ножі ітд... Наразі все))
Плюсы: Розхід і кліренс.
Минусы: Оздоблення салону дуже бідося.
Совет: Це не джип!!! Але всюдихід полюбому. Треба вважати.
еще отзывы с Renault Duster - 55шт
объявления с Renault Duster - 2шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015