ВАЗ 2110

(выбрать другую модель)

 2110Год: 2004
Пробег: 87.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.5 бензин
Компл.: 21103
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Денис (Украина, Донецк) Дата: 2016.02.17
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
1 - общая оценка
1 - надежность
1 - комфорт
1 - ходовая
2 - внешний вид
Купив у 2005 році у автосалоні на макоронці у Донецьку нову 21103 у кольорі чумацький шлях. Купив, пару разув проїхався тай поставив її у гараж десь роки на. Як це сталось? Моя перша авто була ланос 1.5 новенький, я його взагалі не як не жалів, меньш 6000 обертів стрілка не опускалась, поставив на нього вихлоп, проточив маховик, фільтр нульовик. автівка взагалі жодного разу за 60000 км не зломалась, потім я поставив розпорки і як звичай пригав на ямах, як мені сказали зруйнував розпоркою собі кузов, продав її тай узяв десятку. Сам їздив на новенькому мерседесі, а десятку брав тількі коли ставив мерса на сервіс. відкрив будівельну фірму, поставив мерса узяв десятку і ось тут почалося. По перше пічка, як зьясувалось вона з заводу була зламана, я ніколи її не вмикав, гарантія давно кінчилась, віддав близько 3000 гривень, далі була електрика, повороти та аварійка не мігали, поміняв релє, далі обігрівач заднього вікна, теж поміняв, далі зломались задні підьйомники вікон, я їх просто виключив та не ремонтував, але задні вікна постійно трохи відкриту та на мийці чи у дощь трохи заливає сидіння, попровляти немає сенсу, бо після другої ями вони все одно опускаються, далі був згорів підьйомник водійского вікна, зломалась лампа освітлення у салоні центрального, а з водійского освітлення відпала защітне скло. Далі по черзі почали тухнути фари, там контакти погані, далі в мене зломалась коробка передач і мені замінили першу та другу передачу, я 6 разів за 85000 км мігяв або ремонтував вихлопну систему, повністью заржовів замок багажника, ще я міняв якусь хрінь у вихлопній яка аналізує чито повітря, чи ще щось.... також мені в третьє треба зараз міняти ремінь грм, також замінив вже в третьє ремін генератора. Генератор та стартер також міняв, 2 рази повністю усю ходову окрім стійок, вони рідні, і тількі зараз одна почала підтикати, вже в третє треба міняти подушки двигуна, ніхто не знає чому але мій акамулятор постійно розряжується і це вже дпугий. Вже як 3 тижні пічка вмикається, тобто вінтілятор пічки крутить починає тільки через деякий час після старту. Бачок омивача я купив новий але він не підходить і стоїть криво, ручник постійно слабшає. Трохи не забув я поміняв ще 3 комплети зчеплення. Може ще щось але я вже не памьятаю. Я гадав що мій мерседес е240w211 не надійне авто, та він супер надійний порівняно з цією банкою. Що до комфорту, він умовний, так мьякі сидіння але зовсім без підтримки, любить ями але по нормальному асвальту дуже погано повертає, потужна пічка, але її неможна повністю вимкнути особливо на трасі, тобто з неї все одно дує. Шумоїзоляції немає взагалі, заднім пасажирам дує з багажника, взимку дуже холодна підлога. Дуже сильно крениться на поворотах, пустий руль але його вириває з рук на ямах. Кермо дуже важке, та дуже тонке. Авто немає нормальних гальм. Я небачив більш гіршого авто у своєму житті, справа ще й у тому що запчастмни дуже не якісні. Єдині хкому воно може сподобатись хто не їздив на справжньому авто. Та від себе таке лайно можу побажати тільки любителям русссского міра через яких я втратив свою будівельну фірму у Донецьку та продав свій мерседес.
Плюсы: Я їх за 11 років так і не знайшов.
Минусы: Москалі зробили усе можливе щоб зібрати усі мінуси які тількі можно у цьому авто. Це просто лайно.
Совет: Якщо ти нормальна адекватна людина, не мазахіст та не любитель руссссского міра пройди десятою дорогою мимо цього лайна, купи собі ланос чи авео, чи будь що тількі не це лайно.
еще отзывы с ВАЗ 2110 - 93шт
объявления с ВАЗ 2110 - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015