Fiat Punto

(выбрать другую модель)

Год: 2001
Пробег: 50.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.2 бензин
Компл.: SX
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Остап (Украина, Тлумач) Дата: 2015.05.01

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Привіт усім! Вирішив написати відгук про свій перший автомобіль FIAT Punto 188 SX 1.2 (44кв). Проживаю в Австрії. Автомобіль купував у першого власника (жінка пенсійного віку) з пробігом у 50тис.км. За півтора року наїздив 35тис.км. За цей час міняв масло кожних 10тис.км, а також на 75тис.км. поміняв ремінь ГРМ. За весь час експлуатації автомобіль гречно служив як на коротких дистанціях, так і на дистанціях у понад тисячу кілометрів з Австрії в Україну і назад. Признаюся, що через деякий час після продажу авто, почав шкодувати, що продав, оскільки авто виявилося дуже справжнім!. І справа не лише у малому пробігові. У знайомого словенця ще й досі є такий самий автомобіль з пробігом під 300тис.км і за весь час експлуатації йому згорів двигун вентилятора охолодження радіатора та один раз він загубив глушитель. Сказати по правді він його і не шанує, бо мама виграла його в лотерею, а отже і грошей на його покупку ніхто не платив. Були невеликі проблеми, які навіть і не назвеш проблемами. Один раз перемикач пічки працював лише на четвертому рівні, Почитав в інтернеті, що проблема в опорі під шухлядою. Контакти я з"єднав напряму, оминувши опір, і все запрацювало. Як виявилося, справа була лише у поганому контакті на клемі, але провід, яким я з"єднав контакти, так і залишив, щоб у майбутньому туди більше не заглядати. Іншою проблемою був збій у електропідсилювачі керма. Після якого кермо ставало надзвичайно важким і автомобіль майже не піддавався керуванню. Знайшов в інтернеті керівництво по вирішенню проблеми, хоча після розбору виявилося, що проблема знову ж таки була у поганому контакті на клемі. Після підігнання вусиків на клемі, електропідсилювач більше не турбував і справно виконував свою функцію. Автомобіль змушений був продати, бо був замаленький для поїздок в Україну, оскільки іноді бралося зі собою багато речей, на які в автомобілі не вистачало місця. Потім пошкодував, так як в Автрії, на одні і ті ж номера, можна зареєструвати три автомобілі і спрачувати лише за найпотужніший. Автомобіль мені дуже полюбився. Хороший в керуванні на автобані, як на маленький автомобіль. Не зважаючи на малий об"єм двигуна, він вправно виконував свою функцію. Треба взяти до уваги, що автомобіль не спортивний. Дуже комфортний та зручний в місті. Сидіння з хорошою боковою підтримкою. Огляд з авто чудовий. Не потребує багато місця для паркування. Електропідсилювач керма під час паркування - дуже зручна річ. В Україні таких машин дуже мало. А от в Європі їх дуже багато. У наших людей, на жаль, присутній діагноз людини "гомосовєтікус", які, відверто кажучи, не знають, що крім німецьких чи японських машин існує, щось інше і - , не в образу фанатам всього німецького, - краще.
Плюсы: Екононий. У мене виходило до 6 літрів бензину по місту і менше 5 літрів на автобані. Правда при швидкості 150 км/год автомобіль відверто вживав цілих 7 літрів на 100км пробігу. Надійність. Зручність. Комфорт. Дизайн. Ціна - якість.
еще отзывы с Fiat Punto - 21шт
объявления с Fiat Punto - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015