Mitsubishi ASX

(выбрать другую модель)

 ASXГод: 2014
Пробег: 10.000 км
КПП: авт.
Привод: передний
Двигатель: 1.8 бензин
Компл.: 1.8AT Intense
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Олександр (Украина, Львов) Дата: 2015.03.26

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
4 - внешний вид
Проїхав 10 тис. Машиною дуже задоволений. Пересів з Кіа Ріо 2012р. Дивився Спортаж та ІХ 35, але по фінансам за ціною даної комплектації в Хьонде і Кіа виходить база. На перший погляд машина здається малнькою, але це враження оманливе. Місця на передньому ряду сидінь реально багато, посадка висока, зручна, сидіння зручні. Досить м'яка комфортабельна підвіска, що невластиво на сьогоднішній день для японців, тай для іномарок в цілому. Задній ряд сидінь менш комфортабельний і думаю далеко там їхати не буде зручно: сидіння дещо твердіші і підвіска задня жосткіша. Проте 300 км проїзжали і скарг не було. Місця для ніг достатньо, посадка також висока, зручна. Багажник дещо малий - 300л, особливо це було замітно після Ріо, де багажник здоровенний, проте місце досягається за рахунок складання задніх сидінь. Система складання дуже зручна. Що сподобалось в цій машині одразу - комплектація. Міцик за дані гроші пропонував кращу комплектацію серед конкурентів в класі. Клімат працює на 5, аудіосистема зручна, звук хороший, тільки дещо не вистачає сабвуфера і програвання хоч якогось відео (забагато хочу...) Камера заднього виду чітка, яскрава і що важливо - великий дисплей. Шумоізоляція хороша, щоправда порадили доставити підкрильники. В салоні нічого не гримить, мотор майже не чутно, вулицю теж. Єдине, є невеликий тріскіт на бруківці в дверях, але скоро звикається. Мотор специфічний. Особливо незвичною є робота варіатора. Така аудівська (хто їздив на А4-А6 зрозуміє). В батька Аутбек, там варіатор зовсім інакший, має підрив і ривок зменшується з набором швидкості. Тут навпаки - підрив зростає з набором швидкості. Є підрульові пелюстки, але їхня ефективність невелика, та є плюс - вони розташовані на рульовій колонці а не на рулі і під час активної їзди їх легше знайти. Хоча мені здається, що акцентувати увагу на спортивних якостях даної машини не потрібно, вона однозначно не розрахована на це. Для того щоб відчувати себе впевнено на трасі та світофорах її більш ніж достатньо. Розхід по місту 10-12, траса - 8. Машина хороша, достойна своїх грошей. Комплектація багата, салон комфортабельний. Все підбрано правильно. Єдиний мінус- маловато місця для задніх пасажирів, але і в конкурентів в даному класі його не більше. Весь С клас і компактні кросовери не хвастаються вмістимістю заднього ряду сидінь і багажника. Загалом в цій машині почуваєш себе впевнено і комфортабельно. Після Кіа скажу одне - з японця на корейця я б більше не пересів. Їздив на Спортажі - напевно й на спортеж не поміняв:) Єдине жалію, що не доклав і не взяв макс.комплектацію. Реально більше хотілось би АСХ в макс.комплектації ніж більший клас в середній. Дуже задоволений вибором абтомобіля.
Плюсы: Ціна-комплектація-якість. Матеріали. Підвіска. Комфорт.
Минусы: Малувато місця для задніх пасажирів. Невеликий багажник.
Совет: Якщо шукаєте компактний кроссовер - беріть, не пошкодуєте! Однозначно лідер в співвідношенні ціна-якість в класі.
еще отзывы с Mitsubishi ASX - 27шт
объявления с Mitsubishi ASX - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015