KIA Magentis

(выбрать другую модель)

 MagentisГод: 2009
Пробег: 120 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 2.0 бензин
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Назар (Украина, Львов) Дата: 2015.01.14

4 - общая оценка
5 - надежность
4 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
До Кіа були: Гольф2, Субару форестер, Фабія, Мерс 210, Опель Віваро, ауді А4. Багато писати не буду, тільки про головне по суті. В загальному машина хороша. Ходова витривала. На 70т поміняв першу стойку стабілізатора. на 100т першу шарову. Сайленблоки ще всі живі. Ходовка мягка, пробити важко. Сільські дороги пролітає без лишнього звуку. Іменно пролітає. Скільки їжджу на якість дороги просто не звертаю уваги. І ходовка живе!!! Мотор тяговитий. з 1000 обертів впевнено розганяється навіть з 4-ї передачі. В регламенті заміни ГРМ нема. АЛЕ до 100тис розтягується ланцюг ГРМ (В мому випадку ше за паро тис мав би вже перескочити) і машина починає дьоргатися при рушанні. Схожий ефект як на жигулях з забитим карбюратором. Двигун дуже чутливий на педаль. При легенькому нажатіі мішина взлітає. Причиною механічний дросель. Двигун шумний. Обезшумки в машині по заводу нема взагалі. Після 70т. пробігу появився металічний грохот. При розгоні з 800 до 1100об/хв.. Причина - демферні пружини щеплення просідають. Ремонт заміна щеплення в комплекті. Ще один нюанс. Корейці для "зручності" і "плавності" в головний циліндр щеплення на КПП поставили клапанок, Який при відпусканні педалі затримує рідину і щеплення відходить з затримкою. Щеплення реально не адекватне. Кожен раз при переключенні передачі машина дьоргається. Проблема вирішується за 20хв розборкою циліндра і викиданням клапанка. Не хватає регуліровки руля по вильоту. Крісло шоферське стоїть трошки зависоко. Регуліровка по висоті тільки піднімає вверх. Сидіти мені трохи не зручно (Ріст 2м). Штатні магнітоли мають ЮСБ. Якщо нема штекера з заводу його можна прокласти самому. Велика машина. Габарити однакові з 210 мерседесом. Місця багато, багажник великий. Машина витривала. Ходову загнати важко. Дрібниці не ламаються, як в деяких машинах. Не ломалося НІЧОГО крім ходовки. В обслуговуванні дуже легка. Всі деталі продаються окремо. Ніяких ричагів в зборі за космічні гроші та інших. Ціни на запчасті просто смішні!!! Дешевше напевно тільки в жигулів. Машина з якою поїздка на автосервіс приносить тільки задоволення і зовсім не бє по кишені. Ціни на запчастини по пому що міняв (курс долара 14): шарова 140грн, стойка стабілізатора 70грн, втулка стабілізатора 15грн, щеплення оригінал 1200, комплект ГРМ оригінал 800, тормозні колодки зад 140грн / перед 240, підшипник ступиці передній 300грн. Ще один нюанс більшості сучасних авто, не хватає 6-ї передачі. Росхід по трасі 80км/год - 6л 100км - 8л 120 - до 10л. Якщо память не підводить при 120км - 4000об.
Плюсы: Дуже дешеве Обслуговування. Надійність.
Минусы: Паро дитячих болячок. Для мене не зручна посадка. Руль по вильоту не регулюється. Слаба шкіра на рулі і кпп. Нема обезшумки.
Совет: Машину можна брати і треба брати. При купівлі слухайте щеплення чи не гримить, щоб потім не міняти. Питайте чи міняли ГРМ. Викидайте клапанок з циліндра щеплення, і катайтеся довго і щасливо!
еще отзывы с KIA Magentis - 66шт
объявления с KIA Magentis - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015