Citroen C4 5-ти дверный

(выбрать другую модель)

 C4 5-ти дверныйГод: 2013
Пробег: 10.000 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Tendance
Кузов: хэтчбек, 5 дв.
Автор: Арсен (Украина, Львов) Дата: 2014.09.19

5 - общая оценка
4 - надежность
5 - комфорт
4 - ходовая
5 - внешний вид
Привіт всім! Свій С4 придбав новим на початку листопада 2013 року. Свій відгук не став крапати відразу, аби пройшла перша ейфорія від нового авто. Перед сітроеном їздив на Авео 2. Скажу чесно ці автомобілі неварто порівнювати оскільки вони зовсім з різних світів. Однак ради справедливості скажу, що на Авео, майже без проблем, відїздив вісім років. Однак повернуся до С4. Без лишніх емоцій постараюся дати коротку характеристику, яка буде корисна для потенційних покупців С4, або для тих хто ще вагається. І так зовнішній вигляд француза досить емоційний. Для мене це вдалий симбіоз французького стилю та німецької прагматичності, яку французи вдало використали у цій моделі. Видовжена передня частина автомобіля ніби натякає на потужний двигун - відкриваю капот і оп... половина внутрішнього простору двигуна просто порожня. З практичного боку ця краса тільки заважає, адже передній звіс надто довгий і ним де не де зачіпиш високий бардюр, але краса велика сила! Інтер'єр, на мій погляд, найсильніша сторона цього сітроена. Матеріали приємні на дотик, ергономіка на найвищому рівні, підгонка деталей ідеальна, прорезинені кружки регулювання приємні на дотик, загалом все у салоні настроює на ліричний лад. Поміняти хочеться лише важіль передач, який надто довгий і нагадує мені ручку від авео. Крісла зручні та комфортні, а виразна бокова підтримка не напрягає. На задніх сидіннях нормально лише для людей середнього зросту, високим буде тіснувато. Багажник просто класний і все! До дизеля прийшлося привикати, однак не довго він тяговитий та на диво тихий. Перша та друга передачі надто короткі, третя, четверта та п'ята супер - еластичні та дозволяють водію відчувати себе впевнено не тільки на обгонах, але й у різних дорожніх ситуаціях. Економія - (при швидкості 90 км. по гарній та рівній дорозі розхід 3.7 - 3.8, але на добрій дорозі така швидкість напрягає. При 100 - 4.5, при 120 - 5.5). По місту в залежності від пори року літом - 5.5 - 6.0. Зимою 6.0 - 7.0 і вище. Кермування авто інформативне з хорошим зворотнім звязком, однак на бруківці зрідка цокотить чи то рульова рейка чи то ще щось не зовсім зрозуміло. Відносно славнозвісної задньої підвіски то проблема звісно є - вона нелюбить коротких ямок, коли влітає то здригається вся машина, однак це не критично - на поганих дорогах варто бути обережнішим. В салоні найчастіше виникають проблеми з стукотінням замків задніх сидінь - потрібні ущільнювачі, та скрипом пластику на передніх стійках - проблема теж вирішується швидко. Ще однією проблемою стали надто чутливі до пилюки датчики АБС (засвітилась лампочка несправності АБС) - проблема лікується так: поїздка на мийку та добрий струмінь води на колеса. Вцілому авто задоволений та відчуваю не абияку приємність від кермування, якщо з довшим часом С4 виявиться щей витривалим авто йому ціни не буде!!! (Повірте, в усіх автомобілях у тому числі й найдорожчих виникають дрібні поломки. Ідеальних авто немає як і нічого ідеального у цьому світі).
Плюсы: 1. Якість салону. 2. Двигун (економічний, тихий, тяговитий). 3. Екстер'єр. 4. Кліренс.
Минусы: 1. Щітки вітрового скла залишають багато неочищеного поля не тільки збоку а й в горі. 2. Задня підвіска. 3. Свист дзеркал на певній швидкості (не критично). 4. Скрип пластика у цьому класі трохи пружить.
Совет: Передивився все у цьому класі - коащого за С4 (я маю на увазі дизель) не знайдете!!! Я ж купив!!!
еще отзывы с Citroen C4 - 92шт
объявления с Citroen C4 - 1шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015