Toyota Land Cruiser Prado 120

(выбрать другую модель)

 Land Cruiser Prado 120Год: 2008
Пробег: 130.000 км
КПП: авт.
Привод: полный
Двигатель: 4.0 бензин
Компл.: Повна
Кузов: внедорожник, 5 дв.
Автор: Vitaliy (Украина, Винница) Дата: 2014.02.16

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
4 - внешний вид
Що таке Тойота Прадо, думаю не потрібно писати, це легенда. Купував її з прагматичних міркувань. Сім'я, 2 дітей, постійні перевезення калясок, велосипедів і іншого добра. Основними критеріями при купівлі були: 1) Великий розмір, великий багажний відсік; 2) Безпечний автомобіль - рамний кузов + (повний набір засобів пасивної і активної безпеки); 3) Надійність; 4) Повний привід. До тойоти було досить багато автомобілів, із задоволенням згадую про Хюндай сонату 3.3л, Субару Аутбек 2.5, Гольфа4 1.6. З жахом про мерседес Е211 3.0 СДІ. Проїхавши 10.000 км і дві пори року чітко відповідаю - автомобіль задовільняє всі мої потреби на 100%. Не потрібно очікувати від нього керованості субару імпрези, динаміки бмв 330 і краси мерседеса, але надійності і впевненості, що вон довезе вас куди завогдно їй не займати. Динамічні характеристики дуже достойні, як для такої цеглини, 0-100 розаняється за 9-9.1 секунду, що не під силу багатьом седанам с і д класу, обгони на трасі вдаються без проблем. Принципово, більше 120 не їзжу (наганявся вже, нема тут чим пишатись, але в молодості є "дурь", яка, якщо пощастить, проходить швидко і без наслідків), це зберігає час, оскільки немає проблем з даішниками і значно убезпечує пересування своє і оточуючих. На більших швидкостях авто досить невнятно керується, але що можна очікувати від рамного позашляховика із нерозрзним заднім мостом. Є певні проблеми з поперечними нерівностями на асфальті, задня підвіска з трудом справляється з цим, але це болячка всіх прадо і ГХ сів від лексуса. Чув багато міфів про витрату пального в 14-15 літрів по місту. Це брехня і неправда. Бортовий комп'ютер береже нерви власників і занижає розхід на 3-4 літра по місту і на 0.5-1 за містом. По місту машина їсть 18-20, за містом в районі 11-11.5, при швидкості не більше 110-120 на круізі. Але мене це влаштовує. При придбанні, на авто вже стояв лінзований ксенон, котрий був відрегульований. Тепер нікого не сліпить і освітлює дорогу на 5+. Замість штатної магнітоли був встановлений навігаційно-мультимедійний комплекс із системою хендс фрі, телебаченням, радіо і навігацією. Одна є проблема - слабо ловить радіосигнал, але рятує карта на 16ГБ з улюбленою музикою. З засобів безпеки було встановлено - мітку, замок капоту і діалогову протиугонну систему. Хоч авто досить старе, не охота давати комусь бажання його вкрасти.
Плюсы: 1) Надійність. 2) Безпека. 3) Прохідність. 4) Великий салон. 5) Ліквідність. 6) Достойна динаміка авто.
Минусы: 1) Штатне світло (замінив на лінзованй ксенон). 2) Невідключаємий антибукс. 3) Невідпрацьовує "стиральну дошку" - поперечні хвилі на асфальті.
Совет: Автомобіль не для 18-20 річного пацана, а для людини, котра чітко знає, що їй потрібно і не буде на 180км/год маневрувати в потоці. Чудовій вибір для того, хто цінить надійність і утилітарність, а не понти.
еще отзывы с Toyota Land Cruiser Prado - 56шт
объявления с Toyota Land Cruiser Prado - 7шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015