Peugeot 301

(выбрать другую модель)

 еще 3 фото
Год: 2013
Пробег: 20 км
КПП: мех.
Привод: передний
Двигатель: 1.6 turbo дизель
Компл.: Active
Кузов: седан, 4 дв.
Автор: Макс (Украина, Львов) Дата: 2013.03.14

5 - общая оценка
5 - надежность
5 - комфорт
5 - ходовая
5 - внешний вид
Машинка супер дуже нею задоволений. Двигун - тяговитий. не потрібно крутити до високих оборотів, щоб відчути задоволення від водіння. Перед тим їздив на Поло хетчбек 1.2 TSI. Двигун у Поло був дуже хороший, їзда динамічна. Навіть в порівнянні з ним 301 Пежо вражає. На рахунок звуку двигуна у салоні, то він завжди присутній. На холостих оборотах його майже не чути. При звичайній їхзді він постійно супроводжує, на високих оборотах додається свист турбіни. Звук не надокучливий і дозволяє розмовляти з пасажиром не підвищуючи голос. Підвіска - вражає. Настройки підвіски - ідеальний компроміс між драйвом і комфортом за наших умов. Для їзди по Львівській бруківці підходить ідеально. На 301 нерівності і не значні ями не відчутні і оминати їх треба лише, щоб зберегти підвіску. Салон - нормальний. Інтер'єр важко назвати сильною стороною 301. В мене співробітник має новий Ріо. В цій машині салон дивиться багатше. Пластик в 301 дивиться нормально, є лаковані вставки та сріблясті, які збагачують салон. Тільки варто постукати по основному пластику і зразу чути що він бюджетний. Сподобалось, що в середній комплектації кондиціонер не механічний. Нема круглих перемикачів і сувачків з 90х як я базовій комплектації. Є гарненький круглий дисплей, що показує настройки кондиціонера. Магнітоли в даній комплектації немає. Є радіо підготовка. Виявилось що вона лише на передні колонки і прийшлось доплачувати щоб на сервісі кинули кабель до задніх колонок. Також є різниця між C-Elysee. Коли на сервісі питав які колонки взяти, сказали спереду і ззаду 13ки. Подивились по Сітроену. Прийшлось встановлювати, виявилось, що у 301 задні колонки 16ки. Також дуже дивно що у авто 2013 р. відсутні кріплення дитячих сидінь ISOFIX. Вони доступні як опція, якщо вибрати білий салон. На авто з білим салоном потрібно було довго чекати. Та й це не надто практично. Місткість всередині. Салон просторий, місця як для передніх пасажирів так і для задніх достатньо. В мене ріст 187 і мені не надто було комфортно їздити ззаду у новому Accentі, трохи краще у Rio. В 301 ззаду не їхав, але сідав за собою. Стеля на голову не давить і місце для ніг є. Звичайно, при моєму рості хотілось би мати більший запас, тільки вимагати цього від авто B класу не варто. Посадка на місці водія не надто зручна. Можливо, мені так і не вдалось настроїти все під себе, так як ще не мав для цього достатньо часу. Але вже можу сказати, що бракує регулювання руля по вильоту. Зараз в мене компроміс, або я під'їжджаю кріслом надто близько і в мене ноги зігнуті у колінах, та руки на нормальній відстані до руля, або від'їжджаю достатньо далеко, щоб ногам було зручно, тоді руль получається надто далеко. Так і хочеться витягнути його на себе. Багажник великий і глибокий. На разі це не дуже зручно. Так як в хетчбеках у мене кульки з Ашану впирались у задню сідушку, а зараз тонуть в глибині багажника і їх потім не зручно діставати. Багажник всередині має спец. ручки, щоб його було зручно закривати. Це не завжди вдається. В більшості випадків потрібно його дохлопувати ззовні. Також в багажнику є великі дуги і малий пройом, що не дозволять возити об'ємний багаж. Екстер'єр. Авто дуже гарне. Навіть в середній комплектації має алюмінієве оздоблення радіатора, протитуманні фари. Колір - коричневий металік вартий своєї доплати. Диски у цій комплектації ідуть стальні. Коли прийшов забирати авто, здалось, що на ньому литі диски. Все діло в добре підібраних ковпаках, по котрих практично не видно, що це не литі диски. Підсумовуючи скажу, що авто дуже добре і я повністю задоволений своїм вибором.
Плюсы: Місткість салону. Підвіска. Дизельний двигун за не велику доплату. Екстер'єр. Адаптація до укр. умов експлуатації.
Минусы: Бюджетний пластик салону в порівнянні до 208. Відсутність ISOFIX, ESP навіть як опції. Екстер'єр - немає опцій: панорамного даху, діодної підсвіки. Кузов седан, а не ліфт бек, як у Рапіда - відповідно обмежене перевезення об'ємного багажу.
Совет: Ця машина підходить тим у кого це буде перша машина у сім'ї. Для тих кому потрібний не дорогий дизель. Для тих, кому ходові якості автомобіля важливіші ніж опції і додаткове обладнання. Якщо авто друге у сім'ї - краще взяти 208 на 2 тис. грн дорожчу 1.6 дизель з мультимедійним дисплеєм і діодами. Якщо потрібна бензинова машинка та важливий інтер'єр та опції, краще взяти Ріо в максимальній комплектації на 2 тис дешевше. Всіх решту запрошую приєднатись до мого вибору і брати Пежо 301 дизель в комплектації Актів чи Алюр.
еще отзывы с Peugeot 301 - 40шт
объявления с Peugeot 301 - 0шт
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2024