Range Rover та Range Rover Sport: Удосконалені позашляхові можливості

15:17 05.11.2014
Range Rover та Range Rover Sport: Удосконалені позашляхові можливості

Land Rover оголосив про значний комплекс змін для Range Rover та Range Rover Sport, удосконаливши кращі у світі розкішні позашляховики преміум класу. До переліку удосконалень входить інноваційна технологія Land Rover контролю руху будь-якою поверхнею (All-Terrain Progress Control), перша у світі технологія, яка довершує славнозвісні лідируючі позашляхові можливості. Покращені характеристики продуктивності та витрати пального досягаються завдяки оновленим 6-ціліндровим бензиновим та дизельним двигунам. Для додаткової зручності проекційний дисплей (HUD) відображає основну інформацію на лобовому склі, а два нові кольори кузова довершують кольорову палітру екстер’єру.

‘Range Rover та Range Rover Sport пропонують неперевершене поєднання продуктивності, економічності, унікального дизайну та позашляхових можливостей,’ – говорить Філ Пофем, Директор з маркетингу Jaguar Land Rover. ‘Останні оновлення посилюють позиції авто завдяки новій прогресивній технології контролю руху будь-якою поверхнею (All Terrain Progress Control), надзвичайно ефективним 6-циліндровим двигунам, які підтверджують прагнення Land Rover відповідально ставитися до навколишнього середовища.’

Технологія контролю руху будь-якою поверхнею (All-Terrain Progress Control) для забезпечення незрівнянними позашляховими можливостями

Лідируючі у класі позашляхові можливості є ключовою характеристикою кожного Land Rover. Технологія контролю руху будь-якою поверхнею (All-Terrain Progress Control (ATPC) представлено для довершення роботи високотехнологічного повнопривідного шасі Range Rover та Range Rover Sport. ATPC дозволяє водію додати бажаної швидкості одразу після запуску двигуна чи на ходу без натискання на жодну із педалей. Система постійно відслідковує та адаптує налаштування автомобіля для оптимізації тяги та підтримання руху за будь-яких умов.

ATPC зменшує навантаження на водія та покращує славнозвісні позашляхові можливості Range Rover, додаючи впевненості на крутому підйомі, пересічній місцевості та поверхні із низьким зчепленням. Вона особливо корисна у складних позашляхових умовах, де необхідна низька швидкість одного рівня. ATPC працює як на понижених, так і на підвищених передачах в межах швидкості від 1.8 км/год до 30 км/год. Доступна для TDV6, SCV6 та V8 Supercharged*. Range Rover та Range Rover Sport – це перші моделі, які оснащені новою технологією.

* Коли оснащено трансмісією подвійного діапазону та системою Terrain Response® 2

Простий двигун, удосконалена продуктивність

Вражаюча продуктивність та паливна економічність 3-літрового 6-циліндрового двигуна Land Rover значно вдосконалені. Попередньо оснащені технологією із подвійним турбонагнітачем, двигуни TDV6** відтепер оснащуються одинарним турбонагнітачем шарового типу. Разом із системою рекуперації вихлопних газів низького тиску (LPEGR), двоступінчатому масляному насосу, який зменшує паразитні втрати двигуна, та оновленому дизайну сопла паливного інжектора, двигун TDV6 продовжує видавати 258 к.с. та 600Nm. В той час як паливна ефективність значно покращилася для Range Rover TDV6 на вражаючі 8.5%, а Range Rover Sport TDV6 на 5.7%. Двигун Range Rover Sport SDV6 продовжуватиме використання технології паралельно-послідовного турбонаддуву, проте зміна калібрування деталей підвищує його продуктивність до 306 к.с. та 700Nm, на 14 к.с. та 100Nm відповідно. LPEGR, двоступінчатий масляний насос та оновлений дизайн сопла паливного інжектора також покращують паливну ефективність. Свідченням чого є 7% удосконалення показників - на рівні 7,0 літрів на 100 км та викиди СО2 185 г/км.

Оснащені 3.0-літровим двигуном V6 supercharged, Range Rover та Range Rover Sport SCV6 продовжуватимуть забезпечувати потужністю в 340 к.с. та 450Nm, в той час як паливна економічність покращиться на 1.9%. Новий термостат дозволяє алюмінієвому двигуну набагато швидше досягати ідеальної операційної температури, в той час як створені лазером інжектори забезпечують покращеним постачанням пального, яке напряму входить до камер згорання; окрім того, поєднання оновлення ланцюгів розподільного валу, двоступінчатого масляного насосу, нового покриття поршнів та поршньових пальців та мастила низької в’язкості зменшуює рівень тертя та покращує паливну економічність.

Проекційний дисплей (HUD)

Проекційний дисплей (HUD) дебютує на Range Rover та Range Rover Sport, відтворюючи ключову інформацію на лобовому склі. Він дозволяє водію швидко переглядати інформацію не відводячи погляд від дороги.

До даних HUD входить швидкість, передача та вказівники перемикань, інформація круїз-контролю, інструкції навігації та вказівники системи розпізнавання дорожніх знаків**. Для максимальної зручності водій може налаштувати інформацію для відображення.

Варіанти персоналізації

Обидві комплектації Range Rover відтепер доступні із новими варіантами кольорів, серед яких вражаючий білий колір Yulong White. Range Rover Sport також пропонується у новому неперевершеному кольорі Kaikoura Stone. Фіксований панорамний дах зі шторкою із електроприводом, доступний як для Range Rover, так і для Range Rover Sport, надає розкішним салонам додаткового світла та відчуття простору.

Технічні характеристики:

Тип двигуна

3.0L V6 дизель (TDV6)

3.0L V6 дизель (SDV6)

3.0L V6 Supercharged Бензин

Модель

Range Rover

Range Rover Sport

Range Rover Sport

Range Rover

Range

Rover Sport

Потужність, к.с. (обертів)

258 (4000)

258 (4000)

306 (4000)

340 (6500)

340 (6400)

Крутний момент, Nm (обертів)

600 (2000)

600 (2000)

700 (1500-1750)

450 (3500-5000)

450 (3500-5000)

0-100 км/год, сек

7.9

7.6

7.2

7.4

7.2

Максимальна швидкість, км/год

210

210

210 / 225

(пакет Dynamic)

210

210

Викиди CO2, г/км

182

182

185

248

243

Витрата пального у змішаному циклі,л/100км

6.9

6.9

7.0

10.7

10.5

Вага від…, кг

2 160

2 115

2 115

2 222

2 147

* Залежить від ринку


Источник: InfoCar
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015