911 Turbo встановлює нові стандарти динаміки та споживання палива

13:28 07.05.2013
911 Turbo встановлює нові стандарти динаміки та споживання палива

Штутгарт. Своє 50-ліття модель 911 відзначає досягненням нових висот. 50 років тому 911-ий дебютував на автосалоні у Франкфурті. А вже через 10 років було презентовано прототип 911 Turbo. Таким чином, святкування 40-ліття версії Turbo позначене прем’єрою нового покоління 911 Turbo та Turbo S – технологічного та динамічного лідера серії 911. Нова система повного приводу, керована задня вісь, адаптивна аеродинаміка, повністю світлодіодні фари головного світла, а також шестициліндровий двигун з двома турбонагнітачами потужністю 560 к.с. підкреслюють той факт, що 911 Turbo – справжній гоночний спорткар, автомобіль для повсякденного використання та технологічна платформа. Важливу роль відіграє повністю нова полегшена підвіска з подовженою на 100 мм колісною базою та збільшеними 20-дюймовими колесами. Вперше для моделі 911 Turbo запропоновано систему PDCC, що зменшує крени та збільшує поперечну динаміку. Ця система входить до базової комплектації 911 Turbo S, як і пакет Sport Chrono, динамічні опори двигуна та кераміко-композитні гальма. Для 911 Turbo вони є доступними для замовлення опціями. У результаті новий 911 Turbo S долає Північну Петлю Нюрбургринга за менш ніж 7:30 хвилин на стандартних покришках. Система Sound Symposer додає емоцій перебуванню за кермом; вона передає звук двигуна у салон через спеціальну діафрагму.

Більше потужності при зменшеному на 16% споживанні палива

Вдосконалені двигуни та нова система повного приводу РТМ забезпечують автомобілю виняткові спортивні якості. 3,8-літровий шестициліндровий двигун з турбінами та прямим впорскуванням палива має потужність 520 к.с. в 911 Turbo та 560 к.с. в Turbo S. Porsche залишається єдиним автомобільним виробником, який пропонує турбіну зі змінною геометрією для бензинових двигунів. Потужність передається через 7-ступінчасту трансмісію з двома зчепленнями (PDK), яка має функцію відключення двигуна під час руху накотом. Завдяки системі Auto Start/Stop, термоменеджменту двигуна та трансмісії PDK споживання палива в рамках циклу NEDC зменшено на 16% до 9,7 л на 100 км. Показники ефективності актуальні для обох моделей.

Новий повний привод з електрогідравлічним керуванням

Для більш швидкого та точного розподілу крутного моменту між осями інженери Porsche розробили нову систему повного приводу (РТМ) з електрокерованим багатодисковим зчепленням. Система обладнана водним охолодженням, завдяки чому забезпечується передача більшого крутного моменту на передню вісь. Одночасно оптимізована взаємодія двигуна, трансмісії та системи повного привода забезпечує відмінні спринтерські показники топовій версії 911. 911 Turbo з опційним пакетом Sport Chrono забезпечує розгін до 100 км/год за 3,2 с, що на одну десяту менше, ніж у попереднього 911 Turbo S. Новому Turbo S, щоб досягти позначки 100 км/год, потрібно лише 3,1 с. Максимальна швидкість автомобіля – 318 км/год.

Найширший кузов серед усіх 911

Обидві нові моделі демонструють свої динамічні можливості візуально більш виразно, ніж будь-коли. Розширені задні крила нового покоління 911 Turbo на 28 мм ширші, ніж на інших моделях 911 Carrera 4. Серед інших ознак, що вирізняють дану модель, - двокольорові 20-дюймові литі диски; на 911 Turbo S вони кріпляться центральною гайкою. Turbo S також вирізняється новими діодними фарами головного світла, які мають чотириточкові денні ходові вогні, а також систему автоматичного перемикання світла, доступну у якості опції для 911 Turbo.

Керована задня вісь задля покращеної маневреності

Використання керованої задньої осі на турбо-версіях 911 значно покращує динамічні показники та маневреність автомобіля як на треку, так і на вулицях міста. Система має два електромеханічні актуатори замість направляючих важелів зліва та справа від задньої осі. Кут повороту задніх коліс може змінюватися в межах 2,8 градусів в залежності від швидкості автомобіля. Задні колеса можуть повертатися як в напрямку руху, так і в протилежному напрямку, полегшуючи процес паркування або ж забезпечуючи більшу стійкість автомобіля під час проходження поворотів.

Активна аеродинаміка, яка покращує ефективність та їздові характеристики

В Porsche вперше розробили систему активної аеродинаміки (РАА) для турбо-версій 911. До неї входить регульований триступінчастий передній спойлер, який змінює своє положення під тиском повітря, а також регульоване заднє крило, яке має три позиції. Завдяки їм можна налаштувати аеродинаміку 911 Turbo, щоб задовольнити побажання водія щодо оптимальної ефективності або ж максимальних спортивних показників. У спортивному режимі усі сегменти переднього спойлера повністю висунуті та забезпечують значну притискну силу на передній осі. Аналогічно на максимальну висоту висувається заднє крило та встановлюється максимальний кут атаки. Завдяки цьому збільшується притискна сила на задній осі. Таким чином, лише завдяки даній системі час проходження Північної Петлі Нюрбургринга зменшено на дві секунди.

Новий інтер’єр з високоякісним оздобленням

Інтер’єр в обох моделях 911 Turbo був повністю змінений, при цьому він і містить типові для родини 911 Carrera риси. Модель Turbo S особливо багато обладнана та пропонує такі елементи, як ексклюзивний інтер’єр в кольорах Black/Carrera Red та адаптивні спортивні сидіння з 18 налаштуваннями та пам’яттю. Крім того, внутрішня сторона сидінь обтягнута шкірою, а в салоні чимало елементів оздоблено карбоном. Як і на попередніх моделях, аудіо система Bose входить до базової комплектації, крім того, вперше для моделей пропонується аудіо система Burmester. Адаптивний круїз-контроль, система зчитування дорожніх знаків та обмежень швидкості також вперше пропонуються для моделі.

З 7 травня офіційна дилерська мережа Porsche в Україні прийматиме замовлення на нові 911 Turbo та Turbo S.


Источник: InfoCar
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015