Chevrolet – автомобильный партнер телевизионной трансляции «Евровидение 2008» в Украине

12:16 04.03.2008
Chevrolet – автомобильный партнер телевизионной трансляции «Евровидение 2008» в Украине

УкрАвтоЗАЗ-Сервіс - офіційний дистриб’ютор автомобілів відомих світових брендів - Chevrolet, Opel та Cadillac – в Україні та входить до складу підприємств Корпорації «УкрАВТО», повідомляє, що Chevrolet стає Автомобільним партнером телевізійної трансляції пісенного конкурсу «Євробачення 2008». Партнерська угода була нещодавно укладена у Києві.

«Ми з радістю підтримуємо Ані Лорак на пісенному конкурсі «Євробачення 2008», говорить заступник Генерального директора УкрАвтоЗАЗ-Сервіс з маркетингу МАРИНА ЛЕПІСКА, - «Ми впевнені, що серед шанувальників творчості Ані Лорак багато прихильників всесвітньовідомого автомобільного бренду Chevrolet». ТОВ «УкрАвтоЗАЗ-Сервіс» (входить до складу підприємств Корпорації «УкрАВТО») є офіційним дистриб’ютором Chevrolet в Україні з 2003 року. За цей час понад 130 000 автомобілів легендарного бренду Chevrolet знайшли своїх власників в Україні. Так, Chevrolet став одним із лідерів автомобільного ринку України, можна сказати, «народним» автомобільним брендом. Перемога в «Євробаченні» - це теж завжди саме народне визнання.

«І хоча, згідно з правилами Євробачення, прихильники з України не зможуть підтримати Кароліну своїми голосами під час самого конкурсу «Євробачення 2008», Chevrolet в якості Автомобільного партнера телевізійної трансляції конкурсу в Україні, таким чином висловить Кароліні підтримку сотень тисяч її прихильників та надихне на перемогу», - говорить пані Лепіска.

Сприяння сфері культури, зокрема, підтримка пісенних конкурсів, є одним із напрямків маркетингової стратегії Chevrolet у Європі. Так, декілька днів тому завершився пісенний Інтернет конкурс серед музикантів, який організував Chevrolet у Європі, щоб допомогти групам та виконавцям донести свій талант до глядацьких мас. Площадкою для цього відкритого конкурсу став музичний веб-сайт musicnation.com . Протягом декількох тижнів творчі колективи та виконавці могли завантажити на веб-сайт свої пісні. Пісня переможця буде записана на компакт-диск «Chevrolet Legends CD: Volume 2», який розійдеться накладом в мінімум півмільйона копій.


Источник: АвтоКонсалтинг
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015