Китайський Avatr почне випускати машини в ЄС

17:06 03.10.2023
Китайський Avatr почне випускати машини в ЄС

Китайський виробник електромобілів Avatr за підтримки Huawei та CATL планує стати головним гравцем на світовому ринку електромобілів, у тому числі на європейському ринку вже до 2027 року.

Китайський автовиробник має амбітні плани з розширення модельної лінійки, щоб доповнити свій існуючий модельний ряд, який включає кросовер Avatr 11 і флагман Avatr 12.

Зазначається, що дизайнери Avatr мають не одну, а дві нові електричні моделі в розробці. Новинки отримають назви Avatr 13 і 14. Очікується, що майбутні моделі отримають унікальний світловий підпис, інтегровані датчики для розширення можливостей автономності та сміливу естетику задньої частини. Цей підхід дозволить бренду створити впізнавану та цілісну візуальну ідентичність у своєму розширеному портфоліо моделей.

Дизайн інтер'єру новинок повинен відображати «молодіжний характер» бренду та його постійні експерименти з новими стилями. Тим не менш, великий повноформатний екран, розташований біля лобового скла Avatr 12, швидше за все, стане фірмовим елементом усіх авто бренду.

Зараз Avatr зосереджує свої зусилля виключно в Китаї. Однак компанія підкреслила свою майбутню стратегію інтернаціоналізації, яка має розпочатися у 2024 році. Плани ще не сформовано, але першим кроком буде вихід на ринки Південно-Східної Азії, перш ніж зробити великий стрибок до Європи. Менеджер зі зв’язків з громадськістю сказав нам, що перші автомобілі дістануться Старого континенту в 2026-2027 роках після завершення процесу омологації. Цікаво, що моделі Avatr зі специфікацією ЄС виготовлятимуть у Німеччині, що допоможе бренду уникнути будь-яких мит, які можуть бути запроваджені в майбутньому.

Крім того, Avatr надав офіційне підтвердження, що вони активно розробляють модель з «правим кермом». Що стосується виходу на ринок США, то Avatr стикається з тими ж проблемами, що й інші китайські автовиробники, які прагнуть вийти на висококонкурентний ринок Штатів.

У будь-якому випадку команда Avatr підкреслила, що основним фокусом бренду залишатиметься Китай. Це рішення цілком обґрунтоване, оскільки Китай може похвалитися найбільшим у світі автомобільним ринком із значним потенціалом у преміальних сегментах. Крім того, китайські клієнти більш відкриті до змін, оскільки вони вільні від будь-яких обмежень щодо лояльності до бренду, які часто спостерігаються в інших частинах світу.


Источник: Autogeek
Назад   ·   Вверх   ·   На главную
© InfoCar.ua 2005 - 2015